Welke synth(s) heb jij helemaal niks mee..

Ik heb mijn stevig vergelijkbare Tama Techstar drums inclusief compleet drumstel (meer eighties dan witte pentagons wordt het niet) voor 250 ofzo verkocht, dus als je wat meer letterlijke bang for the buck wilt...

Pooew poew pow pow poooo.

hehehehe ik lees toch wat losse eindjes hier. Wat was nu precies het probleem met Q? IS toch normaal dat je bij complexe synth flink moet werken voor iets? Is de klank van wel of niet goed? Wrm is strak slecht? En wat bedoel je daar precies mee?
"Strak" - naja, precies, veel hoog er in.Uiteindelijk vond ik de klank van de Virus C persoonlijk fijner, ik weet niet of je daar ook mee bekend bent?

Complexer - tja, ook bij eenvoudigere patches moet het goed klinken zonder gelijk alle 12 mod routings vol te moeten gooien.
Is de kale rhodes klank van die Zarenbourg wel of nie goe volgens jou?
Dat die goed is geloof ik gelijk, alleen vond ik het toetsenbord veel te zwaar spelen. Na een rondje Messe vond ik de Electro er als beste uitspringen (in vergelijking met SV-1, CP-5, Roland FP-serie).

En je hebt geluk. De module komt er aan! Is net aangekondigd :D
Mooi, dat houden we in de gaten!

"Strak" - naja, precies, veel hoog er in.Uiteindelijk vond ik de klank van de Virus C persoonlijk fijner, ik weet niet of je daar ook mee bekend bent?

Complexer - tja, ook bij eenvoudigere patches moet het goed klinken zonder gelijk alle 12 mod routings vol te moeten gooien.

Dat die goed is geloof ik gelijk, alleen vond ik het toetsenbord veel te zwaar spelen. Na een rondje Messe vond ik de Electro er als beste uitspringen (in vergelijking met SV-1, CP-5, Roland FP-serie).

Mooi, dat houden we in de gaten!

Dank! Nee ben niet bekend met de virus C qua programmeren. Wel met de 'standaard' geluiden die er uit komen. Al is dat een tijd alweer een tijdje geleden. Maar ik weet dat ik het maar niks vond. Maar dat zegt niks.

Dit is een Micro Q iig

https://soundcloud.com/vsl-records/madr-codedesign

Alles wat wappert en evolueert is Micro Q. Suf basje,morsecode geluidjes, strings en percussie komen ergens anders vandaan.

alles van Siel - jpx3 - polio 800 - = alle goedkope jaren 80 crap.

wat een suffe kut sound is dat zeg.... italio crap, zeurkousen geluid :frons:

deze

x2002%20sinterklazen%20in%20essenbeek%20op%20zondag.jpg

Volgens mij heb jij er nog nooit eentje in de studio gehad? Het ding heeft een bepaalde sound die gewoon erg lekker wegluisterd. Het is echt een uniek iets en zou nooit zo duur geworden zijn als het echt zooi was (dat zie je namelijk bij die Simmons drums, die worden maar niet duurder)

Ik heb een tijd een SDS 8 gehad, en hoewel die ook best prettig klinkt, is het niet vergelijkbaar met de Syncussion.

Back