Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bobaphat
Dus die compounder is dus niet zo geschikt om je eindmix mee te boosten, of om over een bus te zetten met de beats en bassline?

Is de compressie los van de bass expand functie goed in vergelijking tot DBX Joemeek etc???
Staat trouwens de bass expansion voor of na de compressie in de chain??

Hoe zit het met de 2de handsprijs van de compounder dan? Ik zag ze een tijdje voor 250-300, maar tegenwoordig wordt er steeds meer voor gevraagd, wat is nou een eerlijke 2ehands prijs>?
Ik heb de compounder beluisterd bij feedback en ik moet toegeven dat ik niet echt onder de indruk ben. Ik vond de bass expansion wel ok, hij voegt meer laag toe, maar niet perse het laag dat ik zoek. Het is meer dat sublaag dat meer lucht geeft,,, niet dat laag dat meer substantie en soliditeit geeft. Het is maar net wat je zoekt denk ik
De compressor vond ik ook niet zo heel erg goed, ik denk toch dat ik liever een RNC koop in combinatie met een Aphex Expander, op die manier ben ik toch wat goedkoper uit en heb ik iig nog wat bread & butter compressie icm een exciter die ook meer frequenties behandeld dan alleen het laag.
Ik vind de compounder kwa compressie iig minder dan de FMR.