Opmerkelijk dat MAM niet voor een heruitgave van de Mark II heeft gekozen. Ik vond de suboscillator anders wel bruikbaar, de distortion niet zo.
Op de stek van Musicstore staat dat het om een 18dB filter gaat, in de handleiding wordt over 24 dB gerept. De Mark II had een 18 dB filter, net als de TB-303. De steilheid van het filter bepaalt mede het TB-303 geluid.
Jammer dat het bereik niet verbeterd is: 4 octaven. Maar ja, hoe meer bereik, hoe zuiverder de tracking moet zijn en dat had dit apparaatje duurder gemaakt.
De Mk1 klonk heerlijk. Lekker rubberig Heb de meine recent verkocht. Wellicht dat deze remake wel weer in huis komt. Echter lonkt een TT303 dan toch net wat meer omdat de helft van het verhaal der 303 sound hem in de sequencer ligt. De TT303 is dan wel weer een stukkie duurder..
Grappig, moet ik nog steeds eens doen. Ik heb in principe alle componentjes, maar ik ben vergeten om het ook daadwerkelijk in te bouwen...
Kom denk omdat ik al een bassbot heb liggen, dus de behoefte is niet zo groot (ik werk niet veel met C/V)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.