Eerste modular => levensvatbaar?

tides is wel een erg leuke module, die zou ik niet zomaar vergeten.
met clouds heb ik nog n beetje weinig aansluiting, hoewel ik het ook een mooie module vond. op papier.
ik zou er neit veel van wakker liggen.
en beperken tot 1 rij? chapeau als t lukt ;)

Blah, Yarns, Elements en Maths zijn nu al een week onderweg en de Track & Trace is al niet meer bijgewerkt sinds maandag.

De vervoersmaatschappij die Modularsquare gebruikt krijgt ook al geen al te goeie google recensies (1,5 op 5). Ik ga blij zijn als de modules hier zijn xD.

Thanks! Ik wil hem wel..
Aan je tweede case begonnen, zie ik.. ;)

Ik twijfel nog maar denk niet dat ik nog aan een tweede case ga beginnen. De Roland demora kan ook prima als tabletop gebruikt worden en ik zou echt niet weten wat ik verder nog in een case zou willen hebben. :D Case werkt fantastisch als standalone synth en met de sequencers icm mijn mono's:okdan:

Nog altijd niets aangekomen en track & Trace werd niet bijgewerkt sinds 6/10. Ben ik nu verwend door Thomann en UPS of is dit toch 'n beetje vreemd?

Hm, ja dat is wel wat vreemd. Het kwam uit Frankrijk toch? Die post is wel vrij traag, is mijn ervaring. En niet alle bedrijven zijn even goed in het bijhouden van Track en Trace informatie, dat kan inderdaad wat achterlopen. Ik zou nog een paar dagen wachten, en dan even contact opnemen met het postbedrijf om te kijken waar je pakje uithangt.

Het leeft :)!

Ik ben echt verbaasd over de verscheidenheid aan geluiden dat Elements aankan. Cello? Yup! lead synth? Yes! Galmgitaartje à la XX? Hell yeah! Compleet over the top "akoestische" geluiden met rare modulaties? Geen probleem :D!

Yarns doet wat het moet doen, maar ik moet de manual nog es gaan verkennen om de meer geavanceerde functies te leren. Ik kijk er vooral naar uit om één part als oscillator in te zetten en dan de cv-output naar de fm-input van elements te patchen.

Hetzelfde voor Maths. Zonder manual spreekt het voor zich hoe je 'm als envelope of LFO gebruikt, maar ik moet de meer geavanceerde functies nog opzoeken.

Ik kan me voorstellen dat ie niet voor iedereen is. Ik heb 'n klein beetje het gevoel dat ik een zeker harshness in de hoge frequenties moet afwenden als ik aan de knoppen draai.

Bedankt voor de info. Die handleiding van Maths is super handig!

Is wel zot zo modulair. Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik wel nadenk welke modules erbij zouden passen :').

Yay, gisterenavond een clouds in stock op modularsynthesizers.nl. Nu niet meer :D.

Ik speel ergens met de gedachte om mijn Tempest te verkopen en te vervangen door 'n extra rijtje. Hetgeen me tegenhoudt is dat ik in een 6 u systeem met sequencer en mixer maar aan maximum 4 voices lijk te raken :p.

Back