Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nog eens aan het dromen geweest
In mijn hoofd lijkt dit me wel een leuke 2U om naartoe te werken: https://www.modulargrid.net/e/racks/view/246217.
Qua sequencer kan ik dan m'n A4 gebruiken of deze verkopen. Mogelijke vervangers zouden de Social Entropy Engine of mijn pittsburgh cell 90 (Tempi, brains, 2x PP en René) zijn.
Die Engine lijkt me ook super maar hoe krijg je die hier in NL? Wordt een hele dure grap denk ik. A4 werkt wat mij betreft heel fijn als sequencer, en je hebt er dan ook nog wat extra voices/fx bij. Wat ik ook wel eens doe is voices van de a4 door de modular heen halen. Als je er 1 links panned en 1 rechts, heb je 2 extra voices die je kan processen in de modular.
.
.
.
.Ik vind de A4 heel tof om te sequencer, maar ik ben belange niet zo verliefd op de interne engine als ik op het geluid van m'n modular ben.

Ik wilde voor de A4 gaan maar twijfel nu toch! lijkt mij een beetje duur om hem alleen te kopen voor de sequencer.
Ik heb de Phonogene, Clouds, Radio Music en GrandPa in m'n rack zitten. Allemaal modules die wat met sampling of samples doen, maar allemaal met een eigen karakter. Phonogene vind ik over het algemeen meer een hoofdrol opeisen in een in een patch. Clouds blend wat dat betreft wat makkelijker met andere geluiden. Maar Radio Music is bij beide modules inderdaad een aan te bevelen aanvulling, erg leuk! Ik zou zelf in het systeem wat je op ModularGrid bij elkaar hebt gezet de Phonogene (nog even) weglaten en iets meer control of utility modules er in zetten.Ik vind het een leuk rack, maar ik zou nog eens goed overwegen wat de meerwaarde is van een Phonogene vs. een Clouds qua audio mangling. Meer als sampler vond ik Phonogene dan weer te beperkt.
Je zou nog kunnen kijken of een Radiomusic wat voor je is.

.