EMS Synthi 100

Haha.. Als het goed is ben ik halverwege volgend jaar aan de beurt. Of het een Synthi of VCS3 gaat worden weet ik niet.

wordt dat ruim 3 jaar, of sta je er al langer op?
bizar he?!

een enkele keer heb ik wel zo'n nieuwe synthi op ebay gezien voor dik 8,5k.

Ik sta er iets van 5 jaar op, misschien nog iets langer. Maar ik heb geduld.

Was trouwens niet van plan om hem weer te verkopen, ik zie het als een one in a lifetime opportunity op een perfecte Synthi, dat lukt nooit meer namelijk daarna.

mee eens, ik zou m best wel eens in het echt willen zien/horen en aanraken

Doe mij maar een nieuwe synthi. Als die ouwe zooi. :-)

Ben wel benieuwd hoe de Hornet zich verhoud naast de nieuwe Synthie!
Kreeg Pin Electronics de voiceboards niet door EMS geleverd?
Vraag ik mij af waar dan het verschil in zit, de prijs misschien.
Weet niet wat jij voor de nieuwe Synthie moet lappen, een Hornet kost 5K.

De Hornet is van gekloonde pcbs waar ik ook een hele stapel van heb liggen.

Zou qua sound gewoon gelijk moeten zijn.

Een tweede hands synthi 6500 ?

Aan een nieuwe idd. Al weet ik niet of er ook precies de zelfde componenten worden gebruikt op die pcb's.
Maar persoonlijk geef ik daar niet zo om, ook niet of een nieuwe synthi gelijk zou klinken aan een oude.

het ziet er geweldig uit, maar eigenlijk wat ze ermee doen , val me een beetje tegen

het ziet er geweldig uit, maar eigenlijk wat ze ermee doen , val me een beetje tegen

Dit is raw en live, na 2 dagen alleen met een synth die vereist maanden praktijk om goed te gebruiken. Ik denk echter dat het is beter dan wat je kan zien op de meeste andere youtube video's van deze synth, anders zouden we niet hebben geplaatst.

Wij hebben betere dingen ermee gedaan toch, maar waren niet gefilmd, alleen opgenomen.
Deze opnames zullen op een album komen.

Wel een aardig filmpje toch? Ik vind het juist perfect aantonen wat je zoal kunt doen.
Lekkere reverb zit er soms op. Wat is dat?

Back