A Acid-e Stamgast Lid sinds 17 juni 2013 Berichten 322 12 oktober 2015 #1 Iemand die hem al heeft, of besteld heeft? Lijkt me een zeer toffe module . http://sputnik-modular.com/dual-oscillator/ Groeten
Iemand die hem al heeft, of besteld heeft? Lijkt me een zeer toffe module . http://sputnik-modular.com/dual-oscillator/ Groeten
search64 Ouwe rot Lid sinds 6 september 2003 Berichten 1.358 12 oktober 2015 #2 Ben wel nieuwsgierig naar deze 259 clone idd. Snap alleen dit niet: 28hp +12V/-12V/+5v – requires two 16pin power connectors Waarom 5 volt (dus niet volledig analoog), en waarom twee power connectors?
Ben wel nieuwsgierig naar deze 259 clone idd. Snap alleen dit niet: 28hp +12V/-12V/+5v – requires two 16pin power connectors Waarom 5 volt (dus niet volledig analoog), en waarom twee power connectors?
etaoin Brodgar Tech Lid sinds 16 januari 2004 Berichten 12.755 Locatie Vleuten 12 oktober 2015 #3 search64 schreef: Ben wel nieuwsgierig naar deze 259 clone idd. Snap alleen dit niet: 28hp +12V/-12V/+5v – requires two 16pin power connectors Waarom 5 volt (dus niet volledig analoog), en waarom twee power connectors? Zie meer... 5 volt impliceert niet per se digitaal. Ze kunnen ook iets in het analoge stuk hebben dat 5V nodig heeft. Zou niet weten wat, maar het kan. En ik denk dat ze de twee VCO's apart voeden om crosstalk te voorkomen of iets dergelijks.
search64 schreef: Ben wel nieuwsgierig naar deze 259 clone idd. Snap alleen dit niet: 28hp +12V/-12V/+5v – requires two 16pin power connectors Waarom 5 volt (dus niet volledig analoog), en waarom twee power connectors? Zie meer... 5 volt impliceert niet per se digitaal. Ze kunnen ook iets in het analoge stuk hebben dat 5V nodig heeft. Zou niet weten wat, maar het kan. En ik denk dat ze de twee VCO's apart voeden om crosstalk te voorkomen of iets dergelijks.
PWM User Lid sinds 27 januari 2007 Berichten 5.564 Locatie Amsterdam 12 oktober 2015 #4 etaoin schreef: En ik denk dat ze de twee VCO's apart voeden om crosstalk te voorkomen of iets dergelijks. Zie meer... Om vervolgens je doepfer LFO in je signaal terug te horen.. Ziet er leuk uit verder, daar niet van.
etaoin schreef: En ik denk dat ze de twee VCO's apart voeden om crosstalk te voorkomen of iets dergelijks. Zie meer... Om vervolgens je doepfer LFO in je signaal terug te horen.. Ziet er leuk uit verder, daar niet van.
j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 12 oktober 2015 #5 de 259 gebruik hier en daar logic, en daarvoor is de 5 volt, en ook voor de leds