Modular in de Volkskrant

Soort van wel he. Je moet bij de VK geregistreerd staan om het hele online artikel te kunnen lezen.
Zag vanochtend in de krant (zo'n papieren ding) een mooie foto, volgens mij die van forumlid Kyteman?
Bekende ervaringen: prachtig ding, spannende zoektocht naar unieke geluiden, vreet al je tijd op.

Ik krijg een of andere site dat je moet inloggen / betalen na een alinea misschien verkeerde link ofzo....ik kijk straks wel bij de bladenman inderdaad :koffie:

Goh, je zou toch eens een paar dubbeltjes moeten betalen voor iets... Honderden euro's aan synths, maar 25 cent voor een artikel is spam;)

Geen problemen met ergens voor betalen maar het moet het wel waard zijn. Volkskrant hoeft voor mij niet, net als dat ik niet voor DWDD zou willen betalen, of Giel Beelen. Schaam me al zat voor de dagelijkse dosis Parool, maar goed, de kattenbak moet ook een onderlaag, en het Stadsblad heb ik al maanden niet meer gezien...

Straks koop ik nog een boek van Nico Dijkshoorn als ik hier aan ga beginnen.

Geen problemen met ergens voor betalen maar het moet het wel waard zijn. Volkskrant hoeft voor mij niet, net als dat ik niet voor DWDD zou willen betalen, of Giel Beelen. Schaam me al zat voor de dagelijkse dosis Parool, maar goed, de kattenbak moet ook een onderlaag, en het Stadsblad heb ik al maanden niet meer gezien...

Bij Blendle kun je geloof ik je geld terugvragen als het artikel je niet beviel;)

Blendle is toch van die junior Jort Kelder die verstand van computers heeft? Het ging hier niet goed, kennelijk had ik ooit al 2,50 aan breinverwekers tot me genomen.

Wel goed van Colin, veel beter dan zo'n orkestbak vol verleden tijd. Synths zijn de toekomst!

Eh, iemand moet een krantenartikel scannen en uploaden omdat men er zelf geen kwartje voor overheeft. Zeker teveel personeel?

Volgens mij heeft meer niemand zin in de spam-motoriek van Blendle of de Volkskrant :)

Het is schijnbaar gratis te lezen via Blendle, dus uiteindelijk lijkt het me copyright-technisch allemaal niet zo'n heet hangijzer...

Back