Freddy VS Jason [superhorror]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

C-Code

Addicted to Breaks
Ik ben gisteren naar de sneak preview geweest en dat was de SUPERhorror film: Freddy VS Jason.

Het idee:

Freddy kan geen tieners meer in zijn nachtmerriewereld lokken omdat de gedachten aan hem zijn onderdrukt en iedereen hem weggestopt heeft in de donkerste hoekjes van hun geheugen. Daarom verschijnt hij in de droom van Jason in de gedaante van zijn psycho moeder en verteld hem naar elm street te gaan om daar flink te gaan moorden. En ja hoor na 1 moord ligt de naam freddy krueger weer op iedereens lippen (en in hun dromen). Freddy kan weer zijn gang gaan.......dacht hij...........Ondertussen vermoord Jason Voorhees iedereen die eigenlijk in Freddys messen moesten belanden. Freddy wil van Jason af.........en de tieners willen van Freddy af.........

De uitvoering:

Superb, veel bloed, veel vete effecten, veel gore, bloot en grof taalgebruik !

De finale:

Verrassend !!

Een aanrader dus !

De scriptschrijvers van nightmare on Elmstreet en halloween konden geen orginele plot meer bedenken zeker? Dan maar samenvoegen dus...

Sorry maar ik hoef hier niet zonodig heen.. Dan maar de orginele DVD huren!

Origineel geplaatst door Arv
De scriptschrijvers van nightmare on Elmstreet en halloween konden geen orginele plot meer bedenken zeker? Dan maar samenvoegen dus...

Sorry maar ik hoef hier niet zonodig heen.. Dan maar de orginele DVD huren!

Zulke reacties gaven veel critici in eerste instantie ook, maar achteraf bleken ze het een ERG goede horrorfilm te vinden........hij is ook zeker niet slecht.........hij is in ieder geval beter als Jason X.

En wat hoorde en zag ik.......er komt een remake aan van The Texas Chainsaw Massacre !!:

http://texaschainsawmovie.com

Elke slash em up/ dice em up horror is mooi meegenomen aangezien er teveel semi-horros zijn verschenen zoals
i know what you did last summer ........enz enz

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back