Oberheim OB-X

Staat hier ook op het forum, hij heeft trouwens ook een Roland SH-5 te koop staan.
Beide geweldige machines, OBX staat nog steeds hoog op m'n verlanglijstje, helaas geen ruimte meer voor.
SH-5 heb ik al wel eens gehad.

Ja, het is dezelfde verkoper. Ik heb van hem net zijn Arp 2600 kloon gekocht en daar is niks mis mee. Ik heb ook geen ruimte meer voor zijn andere machines, met name zijn DMX drumcomputer vond ik interessant.

Ik heb er net zo een gedaan.
Het zal toch niet dat .....

Geheimtaal in deze draad!

Nee hoor!
Als je goed leest (wat de meesten hier overigens schijnbaar niet kunnen en lezen wat ze willen lezen ;)) dan bedoelt marc marc met de opmerking "het zal toch niet dat" dat hij de TTSH die Akikaze onlangs heeft gekocht weleens gebouwt zou KUNNEN hebben.

Da's wel handig dat jij weet te vertellen wat anderen bedoelen, dan hoeven ze dat zelf niet meer te doen, doe dat gerust vaker, dat scheelt iedereen een hoop tijd uiteindelijk. ;-)

Nee hoor!
Als je goed leest (wat de meesten hier overigens schijnbaar niet kunnen en lezen wat ze willen lezen ;)) dan bedoelt marc marc met de opmerking "het zal toch niet dat" dat hij de TTSH die Akikaze onlangs heeft gekocht weleens gebouwt zou KUNNEN hebben.

Da's wel handig dat jij weet te vertellen wat anderen bedoelen, dan hoeven ze dat zelf niet meer te doen, doe dat gerust vaker, dat scheelt iedereen een hoop tijd uiteindelijk. ;-)

Ik heb een soort zevende zintuig en heb het zo vaak bij het rechte eind dat ik begin te geloven dat ik helderziend ben :engel:
We wachten het af tot marcmarc zich meld met het verlossende antwoord, tenminste als hij tijd over heeft in zijn drukke bestaan als reperateur ;)

Jij bent ook echt helemaal niet vol van je zelf he? Djeez.. :D

Maar ik zat gelijk al op het verlossende antwoord van marcmarc te wachten maar toen kwam jij er steeds tussendoor. :dubbel:

Hij heeft idd die OBX geserviced.

Die mogelijkheid zou ook kunnen bestaan, maar het kan ook de CS-60 van exel zijn.
marcmarc is hier wel vaag over, er worden voor hij die uitspraak doet 3 synths genoemt.
1. OB-X
2. TTSH.
3. CS-60.

Kom op marcmarc laat ons niet al te lang in spanning wachten :D wie van de 3.

Die CS60 is niet bij marc geweest, nee, en Wiseguy kan dat weten. Maar het zou alsnog kunnen dat dat is wat marc vermoedde.

Marcmarc heeft ook in Groningen gewoond??

Of heeft net 4000 euro ergens in Groningen betaald, en het zijn zijn biljetten!

Back