Oberheim OB-X

En staat er nu ook ergens een CS60 te koop? Ik snap er echt niets meer van...

Ik hoop dat marc nog een paar daagjes wacht met het mysterie onthullen, zodat deze thread eerst nog een paar metertjes de helling af kan glijen.

De besproken CS60 staat niet te koop.

Da's alleen maar zo als je de meest voor-de-hand-liggende conclusie trekt. But where's the fun in that? :)

Tot zover jouw zesde zintuig. :D

Marcmarc heeft net een OBX onder handen genomen, en vraagt zich af of dat dit exemplaar is.

Tot zover jouw zesde zintuig. :D

Marcmarc heeft net een OBX onder handen genomen, en vraagt zich af of dat dit exemplaar is.

Zal me op mijn helderziendheid beraden, :engel:
Tot nu toe zat ik er trouwens nog maar 1 X naast.
Wat ik trouwens niet wist toen ik mijn OSCar weg deed dat jij er 2 weken later om één vroeg.
Maar volgens mij is voorspellen ook net weer iets anders :D

Verdorie.. bijna mijn Volca's weggegooid door deze post.. Ik laat me niet meer van mijn stuk brengen... door welk synthtuig dan ook :D

Verdorie.. bijna mijn Volca's weggegooid door deze post.. Ik laat me niet meer van mijn stuk brengen... door welk synthtuig dan ook :D

Ghehe, ik weet hoe het voelt Mac...
Ik had bijna mijn Syrinx en OSCar weggedaan tot ik erachter kwam dat ik helemaal geen Syrinx en OSCar heb, en ook nooit heb gehad..
Wat een gelul allemaal hè.

Ghehe, ik weet hoe het voelt Mac...
Ik had bijna mijn Syrinx en OSCar weggedaan tot ik erachter kwam dat ik helemaal geen Syrinx en OSCar heb, en ook nooit heb gehad..
Wat een gelul allemaal hè.

:dubbel: :mega:

Die Oscar daar wil ik ooit nog weleens mee wakker worden maar ik vind dat die Syrinx nogal rosekleurig wordt afgeschilderd altijd 8o)

Rosekleurig ja...vind ik ook :P:P

Overigens lijkt een OSCar mij ook retegaaf.
Die zou ik ooit ook erg graag lusten.

Om de rest van het mysterie op te lossen.... de TTSH - door mij omgedoopt in The Human Comparator 2600 - is door een Belg, Björn Verbruggen, gebouwd. Daar kwam ik achter toen ik hem openmaakte. Zijn naam staat aan de binnenkant van de achterplaat. De verkoper had me zijn naam niet genoemd.

Dus Björn Verbruggen verkoopt nu z'n CS60, en die is gerepareerd door Marcmarc. Ik heb eindelijk een beetje overzicht.

Ik ga denk ik maar even bier verkopen, brood op de plank is ook belangrijk. Maar ik kom er zeker op terug!

Dus Björn Verbruggen verkoopt nu z'n CS60, en die is gerepareerd door Marcmarc. Ik heb eindelijk een beetje overzicht.
Briljante conclusie, Watson!

Back