Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga lekker verder met de snare ende hihat mod, die zijn een stuk simpeler..Origineel geplaatst door Arv
Ik dacht ok, dat doen we effe
Ik heb alle spulletjes in huis gehaald (niet die mooie motorkap van jou Impolex) en aan de slag gegaan vandaag..
Nou.. de BD werkt op de een of andere manier bij mij niet goed (nog) Ik heb alles ge-drie-dubbel checked en dat nog is twee keer maar het klinkt voor geen meter ... *snik*
Zodra ik de trimpot over pin 2 en 7 (volgens de beschrijving van Confused Machines) zet dan is er niets meer te horen. Zonder trimpot dus, klinkt de bassdrum zeer maf. Een soort tik is het nu geworden, dus ik denk dat er iets nog niet helemaal lekker zit met de decay? Ik kan het in ieder geval niet meer volgen (want je moet toch een trimpot over pin2 en 7 zetten)
Maar niet getreurdIk ga lekker verder met de snare ende hihat mod, die zijn een stuk simpeler..
Maar als je over die bassdrum mod nog een op/aanmerking hebt Impolex, dan hoor ik het graag van je!!
gr
Arf
)......
Origineel geplaatst door mikemix
Vooral die ledjes.....
$325,- op www.phatfish.org
Origineel geplaatst door mario
Tering wat een afschuwelijk vies piskleurtje! Geef mij maar gewoon de originele kleuren.
gr. Mario

Origineel geplaatst door Imipolex
Bedoel je nou de mijne, of die gele?
Voorlopig is ie onbetaalbaar.
maar ik ben natuurlijk wel benieuwd wat men er voor over zou hebben.