most modded 606

die piepjes zijn nog t leukste wat er uitkomt.. :)

Ik dacht ok, dat doen we effe

Ik heb alle spulletjes in huis gehaald (niet die mooie motorkap van jou Impolex) en aan de slag gegaan vandaag..
Nou.. de BD werkt op de een of andere manier bij mij niet goed (nog) Ik heb alles ge-drie-dubbel checked en dat nog is twee keer maar het klinkt voor geen meter ... *snik*
Zodra ik de trimpot over pin 2 en 7 (volgens de beschrijving van Confused Machines) zet dan is er niets meer te horen. Zonder trimpot dus, klinkt de bassdrum zeer maf. Een soort tik is het nu geworden, dus ik denk dat er iets nog niet helemaal lekker zit met de decay? Ik kan het in ieder geval niet meer volgen (want je moet toch een trimpot over pin2 en 7 zetten)

Maar niet getreurd :D Ik ga lekker verder met de snare ende hihat mod, die zijn een stuk simpeler..

Maar als je over die bassdrum mod nog een op/aanmerking hebt Impolex, dan hoor ik het graag van je!!

gr
Arf

en en en??
ben je nog verder gekomen of heb je hem in de prullebak geflikkert?

Origineel geplaatst door Arv
Ik dacht ok, dat doen we effe

Ik heb alle spulletjes in huis gehaald (niet die mooie motorkap van jou Impolex) en aan de slag gegaan vandaag..
Nou.. de BD werkt op de een of andere manier bij mij niet goed (nog) Ik heb alles ge-drie-dubbel checked en dat nog is twee keer maar het klinkt voor geen meter ... *snik*
Zodra ik de trimpot over pin 2 en 7 (volgens de beschrijving van Confused Machines) zet dan is er niets meer te horen. Zonder trimpot dus, klinkt de bassdrum zeer maf. Een soort tik is het nu geworden, dus ik denk dat er iets nog niet helemaal lekker zit met de decay? Ik kan het in ieder geval niet meer volgen (want je moet toch een trimpot over pin2 en 7 zetten)

Maar niet getreurd :D Ik ga lekker verder met de snare ende hihat mod, die zijn een stuk simpeler..

Maar als je over die bassdrum mod nog een op/aanmerking hebt Impolex, dan hoor ik het graag van je!!

gr
Arf

Ik heb de BD-mods van Waterstone gedaan, die werkte prima. Ik zou eigenlijk eens precies moeten documenteren wat ik gedaan heb, want sommige van die sites hebben inderdaad gewoon fouten in hun beschrijvingen.
Maar ik was veel te blij hem eindelijk weer in elkaar te hebben. Ook schijnt er verschil te zijn tussen verschillende productie-series van de 606, dus dat kan ook nog een oorzaak van problemen zijn.
Ik ben nu de dr-110 aan het doen en hou alles precies bij.
Bouwverslag volgt.

Wees gerust, ik zal de 303 niet verminken, misschien een of twee mods die niet zichtbaar gaan zijn, zoals bv. Django's midi-interface.

Deze is ook wel grappig!;) Is tevens te koop?!

Attachments

• 606x1.jpg
    606x1.jpg
    118,1 KB · Bekeken: 93
Tering wat een afschuwelijk vies piskleurtje! Geef mij maar gewoon de originele kleuren.

gr. Mario

geel en grijs :r

iedereen die een beetje met kleurstudie bezig is geweest weet toch wel dat dat nie goed KAN eruit zien..

oranje en grijs zou mooi geweest zijn.. Die ledjes zijn idd retehandig

ik zou wel willen weten wat ie moet kosten. ik vind hem SUPER. belachelijk gewoon.. netjes gedaan man.

Bedoel je nou de mijne, of die gele?
Voorlopig is ie onbetaalbaar.
maar ik ben natuurlijk wel benieuwd wat men er voor over zou hebben.

Origineel geplaatst door mario
Tering wat een afschuwelijk vies piskleurtje! Geef mij maar gewoon de originele kleuren.

gr. Mario

Tja, echt mooi vind ik 'em er ook niet uitzien?! :confused: Maar zou 'em best wel eens willen horen!;)

Origineel geplaatst door Imipolex
Bedoel je nou de mijne, of die gele?
Voorlopig is ie onbetaalbaar.
maar ik ben natuurlijk wel benieuwd wat men er voor over zou hebben.

ik zou niet weten, wat dat zou moeten kosten. weet niet hoeveel tijd derin gezeten heeft, wat de diverse modificaties hebben gekost enz.. dat kan jij beter bepalen, aangezien jij der mee bezig bent geweest.

Net ook een 606 hier en ben zeeeeer benieuwd naar deze Mod....kan het alleen niet zelf vrees ik..

Maar topicstarter ik las dat de info op de links dus niet klopte hoe moet het dan wel ;)
Zou je dat toe kunnen lichten misschien ?

joh, dat is zolang geleden ondertussen, weet ik niet precies meer, maar die mods uit The Mix doen soms niet helemaal wat ze beloven, dat komt door hier en daar een andere waarde van weerstand en zo.

WAT GAAT DIE OPBRENGEN

WAT GAAT DIE OPBRENGEN

Leest iedereen er nu over heen?! :confused:

Imipolex vraagt al 5x wat de geschatte waarde is van zijn gemodde 606!!!!!!

Als ik hem voor 400 euro te koop zou zien staan zou ik dat denk ik wel een redelijke prijs vinden.
Toch zou ik zelf eerder een originele kopen ipv een gemodde.

btw Imipolex Erg tof gedaan. mijn respect heb je en hij klinkt ook nog eens bruut :okdan:

Back