anoniempje
hobby knooier
Oke duidelijk antwoordt, bedankt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waarom wordt eigenlijk de QuickSilver 303 op dit forum de grond in geboord en een upgrade van een sh-101 geliefkoosd . Ik ben onpartijdig maar geïnteresseerd waarom!!!
Verder blijft dat cpu hacken interessant. Zou er wel 1 willen voor mijn six trak. Die envelopes zijn te langzaam. Er is al een p 600 hack welke volgens mij met aanpassingen op de six trak zou moeten kunnen..
Ja ik hoef geen analoge hack ik wil een digitale. Klank is gewoon simpel standaard Rolandje niks mis mee gewoon zo laten. De MC-202 is een monster wat betreft sequencing, 2x sync out en 2x CV/Gate out. Maar het zou mooi zijn als er ook nog een soort fixed step sequencing in zou zitten samen met de super flexibele standaard modus. Wie weet kun je hem ombouwen tot MIDI IN/OUT sequencer als de noodzakelijke pinnen data ontvangen/lezen in de sync in/outs.
Dan heb je ook nog de tape in/out die je misschien kunt misbruiken voor andere digitale en analoge doeleinden.
Ik heb ergens in de krochten van het internet gelezen van de ontwikkelaars van de P600 mod dat die mod voor de Six~Trak dus niet mogelijk is. Maar de Six~Trak is nu al een fijne bak, en heb ik de droom dat die CPU mod misschien toch nog eens komt
Heb meteen een mail gestuurd met de vraag voor zo'n code

ik denk dat ze eens goed zullen lachen
vroeger was alles nog zonder btw daar maar ze zijn sinds dit jaar overgeschakeld op ander systeem. gelukkig heb ik er nog besteld voor het zo was dus (juno66 #006 ofzo)
met heel die EU btw rotzooi gaan we het meer zo zien, shops waar de prijzen excl btw zijn. Op squarp.net is het ook al van dat.
ik denk dat ze eens goed zullen lachen
Hi Chris,
there will be no updates on the hardware side. This is the final product. Additional features can be installed via a firmware update using midi sysex.
I don't know about these problems people are having on synthform.nl, nobody contacted me about it..
The coupon is a way to provide discounts for people who order larger quantities of mods.
kind regards
tobias münzer
Is dat een probleem? Ik heb liever dat ik als zaak zonder btw kan betalen ipv dat ik het weer via de belastingen terug moet vragen. Want dat is kut en kan alleen als het btw bedrag boven de 50 euro ligt.
Dan moet je wel mooi, strak boren, anoniempje. Die 'lelijke' plaatjes verdoezelen juist het niet 100% ronde en/of strakke boorgat. En plastic kan alle kanten op gaan..
Ik zou het met een machinetap doen.
Paar daagjes en dan kan ik eindelijk midi aansturen en cutoff automaten in ableton![]()
Ik neem aan dat je met max for live een plug-in kunt maken om de extra lfo en adsr over midi overzichtelijk in je scherm te krijgen? Heb niet zo'n zin in die extra controller met 1oh1 overlay die geadverteerd word.
Gaaf kan niet wachten.
Machine tap inderdaad dat heb ik nodig, die hebben ze op ons werk wel. wou eens zelf zo'n trappen boor kopen destijds met bouwen van een ssl clone voor de xlr connectors en schrok van de prijs van zo'n ding. richting de 30/40 euro.
Waar haal je die klepjes voor 15 euro? Dacht altijd dat er een tekort aan was, zoals altijd missen batterij klepjes nog wel eens dus dacht ik dat de prijzen voor zo'n klepje niet mals zullen zijn.