1250 miljoen VST's of een Memorymoog...

Gelukkig dan maar, zou bijna denken dat hier mensen om de verkeerde reden gehaat worden. :W

Ja wie haat iemand nou omdat 'ie een sukkel is

VSTi's zijn veel erger dan dat *alweer een dikke knipoog*

en nee die dikke knipogen zijn niet alleen omdat m'n maandlenzen weer aan vervanging toe zijn :P

Tijd voor :biertje: adios!

Ik heb veel respect voor mensen die alleen met vst's een gruwlijke track maken.
Het is natuurlijk hoe je er mee omgaat!
Een memorymoog is cool maar als je geen muziek kan maken houd het erg snel op.

1250 miljoen VST's of een Memorymoog...

Waarom niet een Memorymoog én enkele VST's ? Het hoeven er geen 1250 (of 1250 miljoen) te zijn maar als je je een Memorymoog kan permitteren kan er toch ook nog wel een VST of twee van af !? En enkele gratis VSTeetjes (Superwave P8 en Green Oak Crystal bvb.).
:biertje:

PS: neem wel een Memorymoog met L.A.M.M. (geen LANN zoals hierboven ergens vermeld :frons: ) - Lintronics Advanced Memorymoog Modification // de Rudi zet je Memorymoog perfect zoals het hoort, lapt er full MIDI control bij, filter input, etc... - en bij eventuele probleempjes heb je altijd binnen de enkele uren een nuttige reply op je e-mail (had ik al enkele keren voor)

Origineel geplaatst door Catscan
Een memorymoog is cool maar als je geen muziek kan maken houd het erg snel op.

Origineel geplaatst door fuse
En muziek maken dan? Wat heb je in godesnaam aan een wrede minimoog als je geen deuk in een CD doosje kan componeren?

Juist ja...loop ik dit al geen jaren te zeggen ? Daarmee is dus alles gezegd. Dank u voor de aandacht, deze thread mag dicht.:doei:

Re: 1250 miljoen VST's of een Memorymoog...

Origineel geplaatst door Mikefoundahobby
Ik wist het wel...denk ik.

exact. Maar dan naast al die VST's ook nog Reaktor 4.

ok vst,s en real synths

ok vst,s en real synths

Origineel geplaatst door THM
Waarom niet een Memorymoog én enkele VST's ? Het hoeven er geen 1250 (of 1250 miljoen) te zijn maar als je je een Memorymoog kan permitteren kan er toch ook nog wel een VST of twee van af !? En enkele gratis VSTeetjes (Superwave P8 en Green Oak Crystal bvb.).
:biertje:

als eerste een erg nette set spullen thm
veel poly "meuk "
en ja ,.....waarom niet mixen; vst en analoog en bv een digi synth [=n sampler toch ook ]
een paar leuke echte synthz en een leuke vst synthje erbij voor de xtra vaak stringetje of drummetje exytra uit de pc ,...
niks miss mee
ik vermaak me prima af en toe met de software van tegen woordig
omdat het blijkbaar toch beter wordt klank emulatie
tis idd jammer dat ze zoveel namaken ,...ik bedoel hoe kunje nou het lekkere gevoel van stekkeren
met of een doepfer of een echte moog modulair nou na doen met vst ????
ook al klinkt het wel leuk ,...soms .!
maak moderne nieuwe generatie vst z :halleluja heil vst

Back