Patat Met
TB or not TB
Memorymoog natuurlijk
welke sukkel gebruikt er nog vst's als je een paar hele vete synths hebt zoals de memorymoog.
welke sukkel gebruikt er nog vst's als je een paar hele vete synths hebt zoals de memorymoog.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Patat Met
Memorymoog natuurlijk

Origineel geplaatst door fuse
En muziek maken dan? Wat heb je in godesnaam aan een wrede minimoog als je geen deuk in een CD doosje kan componeren? Verkoop hem dan aan iemand die dat wél kan.

Origineel geplaatst door fuse
Leuk, zo'n hard vs soft draad uit 2003.
En maar happen met z'n allen.
Hard klinkt natuuuuurlijk beter dan soft.
Minimoog klinkt natuuuuuurlijk beter dan een Voyager.
Laag serienummer Minimoog klinkt natuuuuuuurlijk beter dan een hoog serienummer Minimoog.
En muziek maken dan? Wat heb je in godesnaam aan een wrede minimoog als je geen deuk in een CD doosje kan componeren? Verkoop hem dan aan iemand die dat wél kan.

Ik vind deze opmerking meer een soort van zelfverheerlijking dan dat het echt iets bijdraagt Fuse.En muziek maken dan? Wat heb je in godesnaam aan een wrede minimoog als je geen deuk in een CD doosje kan componeren? Verkoop hem dan aan iemand die dat wél kan
dus dat doe ik dan maar..Wat ik niet begrijp is de absolute gedachte dat je of software of hardware gebruikt. De gulden middenweg is natuurlijk allebei. Best of all worlds zeg maar
De ideale setup bestaat niet, dat bepaal je zelf. En als jij vind dat je wat mist in het spectrum van je songs, en je denkt dat aan te kunnen vullen met dit hardware/software, perfect!
Mijn voorkeur gaat altijd uit naar een setup die zeer divers is. Dus een FM-bak, analoge (subtract.) bakken, sampling, Vast-synthese, digitale subtract., digitale sample bewerken, additief, VA > en of je het verschil hoort? dacht het wel...
op m'n verjaardag dan maar!Origineel geplaatst door fuse
Mijn vorige post was ironisch bedoeld. Er staan namelijk zo'n beetje alle vooroordelen die in deze context al voorbij zijn gekomen. Blijkbaar komt dit dan niet over.