Jaimie Fanatic - It's a Sure Thing

Ik begrijp best dat grote groepen tegenwoordig plezier en geluk willen hebben, maar kan dat niet op de punten: - opbouw - originaliteit - diepgang - nieuwe mooie vondsten? - Het klinktook zeer vervormd...:)
Ik zeg dit ook, omdat de weinige mensen die nog iets nieuws proberen te maken steeds minder kans krijgen omdat de luidheid en vervormdheid in de muziek alles overheersen . Da's zo zonde!
Als ik naar de wave grafiek kijk zie ik grote delen bijna pure blokgolven.. ojee..
.
maar t is voor de dansvloer... ok. :(

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door MadR

en mensen die roepen .. ik als dj
moeten helemaal maar eens denken waar ze mee bezig zijn
want je begrijpt er nog helemaal niks van

[/B]

sorry:stupid
maar blijf het een vette te track vinden, en dit zou ik draaien..:)
ach ja hoe vies en kazig dit ook klinkt: -smaken verschillen-

Origineel geplaatst door OK computer
sorry:stupid
maar blijf het een vette te track vinden, en dit zou ik draaien..:)
ach ja hoe vies en kazig dit ook klinkt: -smaken verschillen-

helemaal waar...... maar madr kaart wel iets belangrijks aan: soms probeer je een bepaalde sound te creeren in je studiootje die overeenkomt met de geluids-perceptie in een club of op een groot dance-feest....maar je vergeet dan dat de hele PA-chain behoorlijk veel invloed heeft op hoe het daar klinkt......en de meeste DJ's hebben uberhaupt geen kaas gegeten van gain-structure en duwen hun complete mixer in het rood....... maw: je gebruikt dan de verkeerde referentie voor je sound.... het origineel kan dan bv heel clean klinken, maar door een overstuurde mixer heel ranzig klinken, en toch zou je dan beter als referentie het cleane origineel ipv de overstuurde dj-mixer variant moeten gebruiken..

aan de andere kant: dit soort dingen kunnen ook weer toch leuke nieuwe ontwikkelingen leiden natuurlijk

ik kan me in heel veel dingen vinden en ga er ook zeker iets mee doen
maar even 1 ding.. heel veel van wat je hoort is niet overstuurd ofzo maar gaat door een bitcrusher heen en staat op 8 bit met 1040hz.. en dat klinkt dan zo rauw..

Back