Jaimie Fanatic - The Star

dat vind ik wel grappig idd hier .. dat we hier dus echt te maken hebben (meestal) met mensen die hun eigen werk, acties en visie heel serieus nemen en daarom passievol in een discussie treden. Beter dan van die slappe was mannetjes die geen mening hebben maar wel tonnen willen verdienen met kaastrance ;) "ik maak gewoon wat ik leuk vind" jep, en toevallig is dat precies de simplistische formule van bakken met geld verdienen aan dombo muziek ;) .. oei oei.. zout in wonden jaimie zout in wonden .. :bekdicht:

Het klinkt IMO als een muzikale Big Mac, zoals op de plaatjes van de keten zichtbaar is. Net geen Whopper..
Maar suc7 ermee, -- ik hoop dat het een nr. 1 op id/t wordt.*D ;)

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
dat vind ik wel grappig idd hier .. dat we hier dus echt te maken hebben (meestal) met mensen die hun eigen werk, acties en visie heel serieus nemen en daarom passievol in een discussie treden. Beter dan van die slappe was mannetjes die geen mening hebben maar wel tonnen willen verdienen met kaastrance ;) "ik maak gewoon wat ik leuk vind" jep, en toevallig is dat precies de simplistische formule van bakken met geld verdienen aan dombo muziek ;) .. oei oei.. zout in wonden jaimie zout in wonden .. :bekdicht:

Ja Jaimie,lul iedereen maar weer om.Maar dit zijn gewoon harde feiten. ;)

Vind het wel humor hoor hoe jaimiefanatic repliek geeft aan de kritiek.

Alleen die kaastrance opmerking valt niet in de smaak bij Justin. Het liedje wel trouwens.

Maar had je hem nog opnieuw gemixed?

En nog een antwoord op een vraag van je een paar bladzijden geleden. Dit is niet zo strak gecompressed en dat klinkt eigenlijk wel OK zo dacht ik.

Origineel geplaatst door fuse
Vind het wel humor hoor hoe jaimiefanatic repliek geeft aan de kritiek.

Alleen die kaastrance opmerking valt niet in de smaak bij Justin. Het liedje wel trouwens.

Maar had je hem nog opnieuw gemixed?

En nog een antwoord op een vraag van je een paar bladzijden geleden. Dit is niet zo strak gecompressed en dat klinkt eigenlijk wel OK zo dacht ik.

Zou je denken fuse?grapjesmaker. Tja smaak niet iedereen heeft smaak fuse.

Origineel geplaatst door justin
Tja smaak niet iedereen heeft smaak

.....gaat het nu over trance....?

Origineel geplaatst door jaimiefanatic

HEY!!!

niet fucken met kaastrance he ;)

(ja sorry maar na een paar trance platen hier te hebben gepost, moest ik er ff op reageren :P)

Tja, ik maak nou eenmaal wat ik leuk vind *D

Back