Soundtrooper
Lieutenant Korg
Ik hoop niet dat 'ie van beroep bij de EHBO werkt als verpleger....."ik weet nog wel ergens een paar rolletjes verband en een zakje bloed te liggen, maar ach, je hebt zelf nog 3 liter in je donder, ga 't zelf maar zoeken 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

psies!!!Origineel geplaatst door Soundtrooper
Ik hoop niet dat 'ie van beroep bij de EHBO werkt als verpleger....."ik weet nog wel ergens een paar rolletjes verband en een zakje bloed te liggen, maar ach, je hebt zelf nog 3 liter in je donder, ga 't zelf maar zoeken![]()

Origineel geplaatst door n0_key
Bull! En weet je waarom? Als jij je benen uit je reet danst als je aan het feesten bent en dan komt die plaat langs die je gewoon door het dak laat gaan, goosebumps, rillingen, geluk, een goed gevoel, wat je ook krijgt als je een superplaat hoort, dan maakt het niet uit of dat die sjit uit Magix MusicMaker komt, of uit Reason, of uit een superstudio op veren.
Origineel geplaatst door olafmol
mooi voorbeeld van creatief sample-gebruik: bucketheads - the bomb.... kenny dope was een keer dronken en was zo geirriteerd over het overversimpelde misbruik van disco samples dat ie een nacht de studio in dook en toen ie klaar was had ie "the bomb" gemaakt.... onder het motto: wat zij kunnen kan ik ook..en beter..... wie had ooit zoiets kunnen bedenken als je het origineel "streetplayer" van niemand minder dan Chicago hoort.....
zelfs Modjo met de soup for one sample van Chic vinnik nog een mooi voorbeeld van creatief sample gebruik.....ook al wordt er gelooped, de sample wordt gebruikt als een soort kapstokje voor de rest van de track...er wordt nog een heleboel omheen gedaan qua harmonieen, zang etc.
Origineel geplaatst door dextah
Its the captain
Origineel geplaatst door jaimiefanatic
GOZERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR JE ZIT ME NU TE FUCKEN!!!
WAAR KAN IK DIE PLAAT VINDEN, KOPEN, JATTEN, VERDIENEN, RIPPEN, STELEN, RUILEN....
IK ZOEK HIER NONDEJU AL SINDS IK KIND WAS NAAR MAN!!!!
Origineel geplaatst door jaimiefanatic
en omdat het zulke hoogstaande producties zijn mag het wel? en ik met mijn 1 gitaarloopje mag het niet?

Origineel geplaatst door MadR
ik wil ook nog wel effe aangeven wat ik ervan vind want ik had laatst ook een discussie met een mc en beatman die alleen van plaat samplede
persoonlijk sample ik alles wat los en vast zit
het zal me jeuken waar iets vandaan komt
ik probeer er wel altijd iets mee te doen waardoor de sample meer van mezelf wordt maar dat hoeft niet altijd
maar los van dat heb ik een broertje dood aan het dogmatisch verheerlijken van vinyl diggen.
originaliteit heeft daar namelijks niks mee te maken ... goede samples vinden die bij elkaar passen is een kunst
en daar gaat het om ..
jamie is al de goede weg in geslagen en maakt progressie
en dat is iets goeds in mijn optiek
(ja sorry moet een beetje compenseren van me harde aanpak richting jamie voorheen want hij wil wel leren !!)

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Dit begint er meer op te lijken.
Mijn PERSOONLIJKE mening : dat gezeik over creditability en BLABLABLA......allemaal jaloers gezeik
En nu word ik niet geliefd hier.
So what the ****
![]()

Origineel geplaatst door olafmol
jaloers op wat? ik wil nix zeggen hoor maar heb je de trax en releases van de mensen die in deze thread reageren wel es geluisterd?![]()
Origineel geplaatst door Soundtrooper
Heeeej, ik zat maar wat te k*tten, ik heb respect voor wat jullie allemaal doen.
Ik vind alleen dat sommige personen altijd wat te zeiken hebben, maar ik besef tegelijkertijd ook, dat dat deel uitmaakt van het gezonde proces van gedachtenuitwisseling aka discussie![]()
dus...