NOFI, maar dit vind ik dus nogal overkomen van zie mij eens. Je zal het wel niet zo bedoelen, maar goed, iedereen die weer begint te lullen over wie hij kent, waar hij is geweest en blablabla, dat doet er gewoon niet toe. Het is allemaal koel, maar als je dat als argumenten gaat gebruiken, dat is gewoon wack, sorry hoor...
Verder, en wederom, NOFI, maar in het geval tracks als dit, gewoon feest en planken, daar moet je helemaal niet beginnen over schoonheid en bezieling lullen, dat is wel erg over the top.
Luister, je bedoelt het vast goed, en ik respecteer je mening wel degelijk, ik bedoel, mijn gezeik is ook maar een mening, zo simpel is het, maar ik kan dus niet tegen gelul over welke middelen je moet gebruiken om muziek te maken of wat je wel of niet zou moeten doen. Dat doet er namelijk helemaal niet toe.
Of je nu gewoon willekeurig met Magix op je leptop wat trance in elkaar kletst of 3 jaar zit te vijlen aan een opera, als het iemand raakt, op welke manier dan ook, dan is het ok. Dat is wat ik bedoel. En iemand gaan vertellen dat het ruk is omdat ie samplecd's gebruikt en dat dat niet echt is, dat is wel degelijk elitair snobisme. Je plaatst daar namelijk je eigen werkwijze en inzicht op een vervelende manier boven een ander z'n ding. En ik heb ook wel degelijk het recht om dat soort uitlatingen als zodanig te bestempelen, ik zou niet weten waarom niet.
Verder ben ik met je eens dat Jaimie af en toe ook uit z'n nekt lult, maar dat komt gewoon omdat die gozer hyperactief enthousiast is en fanatiek als maar kan met z'n ding bezig is, daar ben ik inmiddels aan gewend

Kan het zelfs wel waarderen...
Oef, ik lees nu die zin: "Tegenover mensen als ik kan je niet liegen, want wij horen het." Sorry hoor, maar dat zijn van die zinnetjes waar ik woest om wordt. Dat is echt zo
Origineel geplaatst door bobaphat
Ik probeer je niet persoonlijk aan te vallen, en mensen die me beter kennen weten dat ik geen hater ben
Je petendeerd elke keer pure motieven te hebben met je muziek,,, net als dat nummer met die Freestyle - Dont stop the rock sample. Toen zei je ook dat je het samplede uit respect voor hiphop.
Maar ten eerste wist je de titel niet eens van het origineel. Deed je er een super blanke NIET funky trancebassline onder, en toen waren dexter en ik ook precies de gene met dezelfde mening als nu.
Je moet je voorstellen:
Toen ik 7 jaar was, was de eerste plaat die ik ooit kocht,,, Crucial Electro op Street sounds, op mijn 10e kocht ik By any Means Necessary van BDP, in 1988 was ik erbij toen de eerste acid plaatjes naar Nederland kwamen.
In 1991 stond ik elke donderdag middag in de kelder van Black Beat samen met KC, de nieuwste uk us import Techno kletsers te zoeken (Transmat, Black DOg, B12 etc).
Ik ben erbij geweest ik leef de muziek, en ik ben er nog steeds bij, en mij maak je echt niet wijs, dat jij met jouw muziek diepere motieven hebt, dan om alleen maar mensen te laten dansen, en een plaat uit te krijgen. Tegen over mensen als ik kan je niet liegen, want wij horen het.
Origineel geplaatst door bobaphat
iK respecteer jouw mening maar jij niet de mijne, jij hebt niet het recht om mijn mening af te doen als ellitair.
Als jij vindt dat het interessante van de muziek aan de oppervlakte ligt,,,, zo van "klinkt het cool dan is het cool' is dat jouw eigen oppervlakkigheid, en vind ik het jammer voor je dat je nooit de diepgang en de werkelijke schoonheid en bezieling zal horen van de muziek.
Als ik het teruglees klinkt het nogal onsympathiek,,,, maar zo bedoel ik het niet,,,, ONE LOVE