Alleen is Hercules niet de aangewezen onderneming om dit echt professioneel uit te voeren naar mijn smaak. Ik ken geen Hercules (of Guillemot, ook van hetzelfde bedrijf) die echt goed klinkt.
Het idee voor een DJ controller is absoluut goed, maar voer het dan wel degelijk uit. Eerder een klus voor Mackie ofzo. Dit lijkt mij helemaal niets, maar het idee is wel helemaal
Gaaf om live loopjes van jezelf te mixen met Traktor !
Dit lijkt me best gaaf, zeker voor de prijs die helemaal niet hoog is vind ik.
Zou wel met traktor moeten kunnen werken. If so dan zal ik er eens over na gaan denken.
Ik vind de prijs echt belachelijk laag als je naar vergelijkende systemen als Final scratch, D-vinyl 2000 etc kijkt.
Voor die 250 pleuro krijg je dus een 6ch USB soundcard met midi, optical en coaxial sp/dif, de dj controls EN software !!!
Ik ben er in ieder geval sterk over na aan het denken !!!
heb je bovenstaande link uberhaupt bekeken? er zitten gewoon AKM DAC's in, en de audio benchmark tests die ze hebben gedaan laten zien dat ie helemaal niet zo slecht klinkt....voor de rest ziet het ding er alleen NIET uit
Als je de specs bekijkt, dàt allemaal door een USB-draadje? Zou ik me niet al te veilig bij voelen tijdens een DJ(MP3)-setje. USB 2.0 of Firewire lijken dan toch betere opties, behalve misschien met latencies van een halve week
Origineel geplaatst door bodo Als je de specs bekijkt, dàt allemaal door een USB-draadje? Zou ik me niet al te veilig bij voelen tijdens een DJ(MP3)-setje. USB 2.0 of Firewire lijken dan toch betere opties, behalve misschien met latencies van een halve week
Origineel geplaatst door ikke Heeft iemand al ervaring met die Hercules? Want naar t schijnt heb je voor Final Scratch een zeer goede laptop met Linux nodig.
FS heeft gewoon een eigen installatie met linux distro, dus linux komt automatisch op je systeem..... goede laptop is natuurlijk ook beetje vage term....moet idd wel aan bepaalde minimum eisen voldoen, belangrijkste is een goede compatibele chipset(s)...intel is best bet vinnik
Origineel geplaatst door olafmol heb je bovenstaande link uberhaupt bekeken? er zitten gewoon AKM DAC's in, en de audio benchmark tests die ze hebben gedaan laten zien dat ie helemaal niet zo slecht klinkt....voor de rest ziet het ding er alleen NIET uit
is zon controller niet zelf te bouwen ? wat sliders en knobs op de juiste plaats enzo .. als die midi kunnen sturen dan moet dat toch lukken ? niet dan ? kan je gewoon je eigen soundcard gebruiken enzo...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.