Tom 32
Gepokt en gemazeld
Vooropgesteld dat we het grote nieuws nu allemaal wel gehad hebben zijn Waldorf en Dave Smith/Oberheim wel de grote 'winnaars' van de NAMM voor mij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Straks heeft iedereen en zn schoonmoe een analoge synth en gaat de charme er vanaf
Wel een beetje voor mij. Niet zozeer om anderen de loef af te steken, maar wel om onderscheidend te zijnHebben jullie daar serieus last van?
Ik bedoel het niet neerbuigend, maar spreekt de 'bijzonderheidsfactor' een rol in jullie aanschafbeleid?
Eerst die korg minilogue, die ob6. En dat terwijl dsp's en digitaal sound design steeds beter wordt. Er is inderdaad een overaanbod op dit moment.Die arp 2600 en een poly moog zijn toch wel de grootste smaakmakers ja.
Al moet ik zeggen dat ik een beetje analogmoe begin tevworden. Er is een overaanbod! Straks heeft iedereen en zn schoonmoe een analoge synth en gaat de charme er vanaf
Wel een beetje voor mij. Niet zozeer om anderen de loef af te steken, maar wel om onderscheidend te zijn
Wel een beetje voor mij. Niet zozeer om anderen de loef af te steken, maar wel om onderscheidend te zijn
Ik mis eigenlijk Roland die met serieuze nieuwe updates / plugins komt voor het aira spul.. sowieso had ik op nog wel een leuke re-issue gehoopt van het een of ander..
Ik mis eigenlijk Roland die met serieuze nieuwe updates / plugins komt voor het aira spul.. sowieso had ik op nog wel een leuke re-issue gehoopt van het een of ander..
Ik mis eigenlijk Roland die met serieuze nieuwe updates / plugins komt voor het aira spul