The Namm show 2016

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
Van Januari 21-24.
Al iets gehoord?Rumours?

Mijn voorspelling is dat er een heleboel producten aangekondigd gaan worden en dat er vervolgens heel veel mensen heel erg gaan lopen zeuren over wat er allemaal niet goed genoeg aan is.

Mijn voorspelling is dat er een heleboel producten aangekondigd gaan worden en dat er vervolgens heel veel mensen heel erg gaan lopen zeuren over wat er allemaal niet goed genoeg aan is.
Het schijnt dat de sliders te klein gaan zijn en dat er niet genoeg polyfonie is. Dat en een algemeen gebrek aan chorus.
Maar ik heb het ook maar van horen zeggen, dus het kan zijn dat het nog gaat veranderen.

Veel Eurorack zoizo. Het liefst meer analoge Poly synths dan alleen Korg.
Hoop ook eindelijk meer te horen over de Vermona 14! Of is die inmiddels een stille dood gestorven? :erm:

Mijn voorspellling: Na de monofoon analoog revival volgt nu polyfoon analoog (zeker gezien het succes van de prophet 6)..

Ik hoop het, wat meer concurrentie en variatie op de (virtueel) analoge poly markt is zeer welkom.

hoe is het eigenlijk afgelopen met die hardware versie van Diva? Het prototype was een aantal jaar geleden te zien op de musikmesse, of is dat net zo'n verhaal aan het worden als de solaris?

Nog altijd benieuwd naar de the Emphase synth van non-linear labs,de oprichter van native is daar al een paar jaar mee bezig.Misschien al opgedoekt?

goeie vraag, iemand?

Ik hou U-he over het algemeen vrij goed in de gaten omdat ik grote fan ben van hun plugins, maar ik heb al heeeel lang niets over een hardware Diva gehoord. Persoonlijk lijkt het me ook niet verstandig tenzij ze een goede ervaren technology partner hebben voor de hardware ontwikkeling en ondersteuning, schoenmaker blijf bij je leest enzo.

NAMM 2016

NAMM 2016

Roland Aira sampler??

hoe is het eigenlijk afgelopen met die hardware versie van Diva? Het prototype was een aantal jaar geleden te zien op de musikmesse, of is dat net zo'n verhaal aan het worden als de solaris?

Dat was toch gewoon een one-off van iemand die voor allerhande plugins controllers bouwt?

http://www.synth-project.de/diva.html

Niet echt een hardware synth als je er alsnog zelf een PC aan moet haken/in moet duwen ;)

Back