Slipperman Rooibosje iemand? Lid sinds 19 april 2002 Berichten 5.336 Locatie thuis 24 juli 2004 #41 Origineel geplaatst door 6 trak maar erm... klinkt abox nou beter of minder dan reaktor? Zie meer... en als synthedit?
Origineel geplaatst door 6 trak maar erm... klinkt abox nou beter of minder dan reaktor? Zie meer... en als synthedit?
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 24 juli 2004 #42 Origineel geplaatst door Slipperman en als synthedit? Zie meer... volgens mij word bij synthedit de osc niet gegenereerd maar zijn gewoon multisamples... maar idd... ook beter dan synthedit naton?
Origineel geplaatst door Slipperman en als synthedit? Zie meer... volgens mij word bij synthedit de osc niet gegenereerd maar zijn gewoon multisamples... maar idd... ook beter dan synthedit naton?
N Naton.Rozenburg Ouwe rot Lid sinds 5 oktober 2002 Berichten 2.688 27 juli 2004 #43 37 keer gelooid en geen reakties behalve natuurlijk 6 en slip. Ik, had niets anders verwacht. De Aarde "Gaya" in de Lokale Groep, 26 keer rond de 'SOL' (zon) gegaan. ....****...***...***...***...***... Ach, Vincent van Gogh had een GEWELDIG vruchtbaar oeuvre en verkocht slechts 1 schilderij. ...***...***...***...***...***... ik wacht op de 24ste eeuw. genoeg shit. werken.
37 keer gelooid en geen reakties behalve natuurlijk 6 en slip. Ik, had niets anders verwacht. De Aarde "Gaya" in de Lokale Groep, 26 keer rond de 'SOL' (zon) gegaan. ....****...***...***...***...***... Ach, Vincent van Gogh had een GEWELDIG vruchtbaar oeuvre en verkocht slechts 1 schilderij. ...***...***...***...***...***... ik wacht op de 24ste eeuw. genoeg shit. werken.