Jouw Favoriet Winter NAMM 2016!

Jouw Favoriet Winter NAMM 2016!

• Totaal aantal stemmers
    57
  • Enquete gesloten .
achja ik wou ook maar iets gemeens zeggen, maar ik vind hem toch vrij duur voor wat het is, voor dat geld -theoretisch en imo- koop je toch een hoop mooi ander FM spul (wat bv ook multitrimbaal of in ieder geval bi-trimbaal is, correct me if I am wrong maar dat is die reface niet toch? )

Maar weer eens mijn DX7 uit de mottenballen halen, als die heel braaf is krijgt die misschien zo een leuke nieuwe Nederlandse controller :D

Ja, grotendeels mee eens, maar het is wel een meer handzaam dingetje en ook dat gefrunnik met die touch dingen lijkt me wel wat.
Maar ja, ik heb het nu wel tegen een echt FM hard core natuurlijk. :D

Misschien gooi ik dat bakkie ook zometeen in de hoek hoor, maar ik ben weer is toe aan een experiment. :)

Oke dx200 is jammer van de sequencer, zou trouwens zelf niet snel een sequencer op zo'n bakkie gebruiken. Als FM synth leek me de dx200 eigenlijk wel de meest leuke optie van wat er op moment te krijgen is. Yamaha reface had ik ook nog even belangstelling voor en is beter te editten als de dx200 waar je toch weer een controller nodig hebt. Maar de prijs is me te hoog voor wat je krijgt. Wachten op tweedehandsmarkt dus.

RISE-Low-Res-Hero-Shot--e1441829325602-640x486.jpg

Seaboard rise. Daar kun je volgens mij een stuk meer mee. Net als de touché, wat eigenlijk gewoon 1 toets van de seaboard is min of meer.

Back