Jouw Favoriet Winter NAMM 2016!

Jouw Favoriet Winter NAMM 2016!

• Totaal aantal stemmers
    57
  • Enquete gesloten .
Mooi om te zien dat er veel waardering is voor kwaliteit synths ipv enkel de goedkopere meuk. :)

ja maar ja, ik waardeer een villa aan de kust met een ferrari voor de deur ook ten zeerste.
heb je niet zoveel aan als je alleen maar een fiat en een huuretage kan betalen.

Buiten de vrachtlading aan kE's als ik het echt zou doen, ben ik zeeeer geïnteresseerd in die OB6, Modal
Rack en die Volca FM (als is de laatste een druppel op de gloeiende plaat.. :D ).

misschien blijkt die volca wel de coolste fm synth ooit te zijn, dan is het toch echt wel een winnaar in mijn ogen.
prijs/kwaliteit.
met midi cc's allerlei parameters freaken gaat echt een feest worden.

ik heb weinig gezien waar ik echt enthousiast of verrast door was, op 1 uitzondering na !

de Zoom ARQ

voor mij het hoogetpunt van de namm2016

Makenoise 0 coast. Absolute favoriet, en ga ik zeker aanschaffen.

Makenoise maakt mooie dingen, ben erg blij dat ze nu ook iets hebben voor mensen die geen eurorack hebben met de 0 coast

Is de korg volca fm nou echt een toevoeging aan wat er al is? De Yamaha dx200 bied toch hetzelfde en meer controls? Heb ze beide nooit onder handen gehad maar lijkt mij dat de dx200 dan een interessantere optie is. Wil ooit nog eens een leuke tweakable fm synth hebben.

Volgens mij is vooral de reface een alternatief, de DX200 wordt al een flinke tijd niet meer gemaakt. Daarnaast is er nu de uberfancy 8 op Montage, maar dat is weer een heel ander verhaal qua prijs :)

Is de korg volca fm nou echt een toevoeging aan wat er al is? De Yamaha dx200 bied toch hetzelfde en meer controls? Heb ze beide nooit onder handen gehad maar lijkt mij dat de dx200 dan een interessantere optie is. Wil ooit nog eens een leuke tweakable fm synth hebben.

Als die een polyfone sequencer heeft dan is dat echt wel een toevoeging aan een stand alone FM bakje, en natuurlijk zijn afmetingen, lekker handzaam.
Dat was wel een van de grootste teleurstelling/ontgoocheling van de DX200 dat die sequencer niet polyfoon was (en das toch bij FM toch wel juist vaak het mooie) natuurlijk was die via MIDI wel polyfoon maarja dan kocht je toch een kat in de zak soort van :koffie:
Ook dat die DX200 sequencer maar 1 (of 2 in ieder geval heel kort) maat deed was ook vrij suf

Maarja je weet hoe dat met die VOLCA dingen gaat dat koop je dan en ligt na een week weer in een hoek :D

Het meest spannende blijft toch die Arturia Keystep of hoe heet dat ding ook al ziet het eruit als een C64 masterkeyboardje uit 1985

Die Reface DX heeft toch een polyfone sequencer aan boord?

Dat is toch meer een soort van veredelde phrase recorder (zonder geheugen enzo)
zowiezo is die hele reface een belediging naar de consument hoog sufheids gehalte dunkt mij, qua prijs qua mogelijkheden is het toch echt niet veel soeps vind ik.

zowiezo is die hele reface een belediging naar de consument hoog sufheids gehalte dunkt mij, qua prijs qua mogelijkheden is het toch echt niet veel soeps vind ik.

Toch zijn die touch controllers denk ik vrij goed bruikbaar. Ik heb geen reface dx maar ga er vanavond 1 bestellen om eens te kijken.

Was er niet ook iets met een iPad, dat je kon opslaan?

Gelukkig genoeg FM hier met mn SY99 FS1R TX81Z Monomachine en tegenwoordig ook mn Analog Keys. FM central, zo u wilt... Die Volca is wel heel erg beperkt vergeleken met elke fm bak die hier staat :)

Toch zijn die touch controllers denk ik vrij goed bruikbaar. Ik heb geen reface dx maar ga er vanavond 1 bestellen om eens te kijken.

achja ik wou ook maar iets gemeens zeggen, maar ik vind hem toch vrij duur voor wat het is, voor dat geld -theoretisch en imo- koop je toch een hoop mooi ander FM spul (wat bv ook multitrimbaal of in ieder geval bi-trimbaal is, correct me if I am wrong maar dat is die reface niet toch? )

Maar weer eens mijn DX7 uit de mottenballen halen, als die heel braaf is krijgt die misschien zo een leuke nieuwe Nederlandse controller :D

Dan ga ik zo wel de professor Barrabas uithangen achter mn SY99 :)

Niks eigenlijk. Perfect dus. no GAS :-D

Back