Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nog geen antwoord ontvangen van pp. Wel een enquete waarbij werd geïnformeerd of ik tevreden was met hun antwoord. Welke ze niet verstuurd hebben.
Je moet niet met ze mailen maar bellen. Is gewoon een Nederlands nummer. Dat werkt top. Mailen heb ik ooit gedaan maar wordt totaal niet op gereageerd.
Ik vind een bankoverschrijving 3x niks. Als verkoper ben je "beschermd" maar als koper ben je "vogelvrij".Ik vind PP echt 3 x niks !
Als koper ben je "beschermd" maar als verkoper ben je "vogelvrij"
De inpakvideo en de loketvideo moeten naadloos zijn, zodat je die doos niet snel kan vervangen door een met een baksteen in.Als je als verkoper iets verzendt met Paypal, moet je van het apparaat gewoon een inpakvideo maken en een loketvideo waarbij je het aflevert aan de bediende van het postkantoor.
Gaat ver.. Maar geen discussies achteraf dan..

Als je als verkoper iets verzendt met Paypal, moet je van het apparaat gewoon een inpakvideo maken en een loketvideo waarbij je het aflevert aan de bediende van het postkantoor.
Gaat ver.. Maar geen discussies achteraf dan..