Paypal

Eerste gedacht bij het lezen van het topic. NIET doen.. Gewoon een oplichter die gebruik maakt van een persoon die (wanhopig) op zoek is naar iets. Trap er maar niet in man. My 2 cents

Nog geen antwoord ontvangen van pp. Wel een enquete waarbij werd geïnformeerd of ik tevreden was met hun antwoord. Welke ze niet verstuurd hebben.

Je moet niet met ze mailen maar bellen. Is gewoon een Nederlands nummer. Dat werkt top. Mailen heb ik ooit gedaan maar wordt totaal niet op gereageerd.

Je moet niet met ze mailen maar bellen. Is gewoon een Nederlands nummer. Dat werkt top. Mailen heb ik ooit gedaan maar wordt totaal niet op gereageerd.

Idd, Paypal heeft een goede telefonische service.

Ik vind PP echt 3 x niks !

Als koper ben je "beschermd" maar als verkoper ben je "vogelvrij"

Ik heb een paar jaar terug een Jomox Xbase 09 verkocht en de koper geeft aan deze niet ontvangen te hebben... pas na 4 weken kwam die daarmee... terwijl ik wel een uitstekende beoordeling kreeg van de koper ? Mijn account geblokkeerd en ik alle tracking bonnetjes overleggen en elke correspondentie (met koper) gedeeld met Paypal (tot in alle details voorzien dus)

Maar tot op heden kan ik niet bij mijn account waar (als het goed is ?) het bedrag opstaat wat ik voor de Jomox heb ontvangen...
Ik heb met Paypal herhaaldelijk telefonisch contact gehad en uiteindelijk (na 5 maanden ergernis) hebben ze blijkbaar het geld van mijn rekening afgehaald (en aan de koper terug gegeven ?) Hoe is het mogelijk ?

Vervolgens kwam ik in het ziekenhuis terecht en moest ik daarna 8 maanden revalideren.... Ik heb dit daarna niet meer opgepakt, maar zit mijzelf nu weer enorm te kwaad te maken... dus ik stop maar.

Mijn advies is: Doe geen Paypal transacties !!! of beslis zelf...

Ik vind PP echt 3 x niks !

Als koper ben je "beschermd" maar als verkoper ben je "vogelvrij"
Ik vind een bankoverschrijving 3x niks. Als verkoper ben je "beschermd" maar als koper ben je "vogelvrij".
Het is altijd wel iets. Maar volgens mij zijn er wel veel meer scammers onder de verkopers dan onder de kopers.

Als je als verkoper iets verzendt met Paypal, moet je van het apparaat gewoon een inpakvideo maken en een loketvideo waarbij je het aflevert aan de bediende van het postkantoor.

Gaat ver.. Maar geen discussies achteraf dan..

Als je als verkoper iets verzendt met Paypal, moet je van het apparaat gewoon een inpakvideo maken en een loketvideo waarbij je het aflevert aan de bediende van het postkantoor.

De inpakvideo en de loketvideo moeten naadloos zijn, zodat je die doos niet snel kan vervangen door een met een baksteen in.
En een krant van die dag erbij filmen - anders kan het nog steeds een verzendingsvideo zijn van iets dat je vroeger al verkocht had. :D

Ik maak van alle pakketten die ik verstuur een foto met postzegel/label etc op het postkantoor. Maar dat is geen echt bewijs. Alleen kan ik het wel onderbouwen dat ik 100% op verkoop site heb en dus van alle pakketjes de foto's kan laten zien.

Ik verstuur platen en de meeste zijn een 10tje dus gaan er veel zonder track & trace weg. Levert soms gezeik op. En soms kost het mij dat 10tje + plus shipping van 4 euro. Maar dan is die koper wel flink de sjaak op die verkoopsite en werd zijn account verwijdert.

Ik moet alleen nog paypal zo ver te krijgen dat ze mee gaan in de beslissing van de verkoop site. Bij de volgende keer problemen ga ik dat beter oppakken.

Back