Incredible Shrinking Studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Geniaal:
Jongens ik stel voor dat iedereen op laptop overgaat en in het vliegtuig gaat zitten muziek maken en ik kom dan al die achterhaalde en lompe niet-van-deze-tijd analoge hardware wel gratis ophalen!!

Je PB't me maar!

ff een citaatje van BT:

"There's something like 2,000 or 3,000 edits in that three-minute song, and I did that sitting on a plane"

Zegt de goede man hier niet dat hij bovenop een vliegtuig zit? Mooie verhalen.

Origineel geplaatst door dob
Het kan ook in de bus... of in het park, of waar je maar wil! Hendig handig!! Go laptop!!

om eea even aan te passen aan BT's uitspraak:

op de bus, op het park of waar je maar op wilt. :D

BT lijkt me de man er ook naar om te kicken op de vele edit mogelijkheden van software.

De cd die ik van hem heb en ken is "Movement in still life" en die is zo vreselijk precies en helder geproduceerd dat het bijna klinisch is.

Als je zo wilt produceren dan kan dat natuurlijk perfect met software only.

Origineel geplaatst door Hazes
"There's something like 2,000 or 3,000 edits in that three-minute song, and I did that sitting on a plane"

Zegt de goede man hier niet dat hij bovenop een vliegtuig zit?

nee.

Origineel geplaatst door Hazes
ff een citaatje van BT:

Zegt de goede man hier niet dat hij bovenop een vliegtuig zit? Mooie verhalen.

argh...het stokpaardje van BT: geen midi, want dat is niet nauwkeurig genoeg, en 2miljoen edits in een seconde...who cares...alsof dat een argument is voor goede muziek..

en heb je t eindelijk retestrak, ga je weer zitten zoeken naar n manier om n groove in je muziek te krijgen.

Geef mij maar lompe midi :)

Je bent gewoon dwangmatig bezig als je nog in het vliegtuig songs gaat zitten editten. :stupid

Wie herinnert zich nog dat stukje over SpeedyJ dattie in de auto in de rotterdamse haven sounds zit te maken?

En ach ja, dat BT leuke strakke muziekjes maakt.
Kvin hem wel lache eigenlijk.

Origineel geplaatst door dob
Het kan ook in de bus... of in het park, of waar je maar wil! Hendig handig!! Go laptop!!

Nee, in het Engels zit je 'on the bus', 'on the train' etc. BT is overigens een ovgelofelijke poser en een geweldige doefus:

btalbum.jpg

Origineel geplaatst door fuse
Je bent gewoon dwangmatig bezig als je nog in het vliegtuig songs gaat zitten editten. :stupid

Wie herinnert zich nog dat stukje over SpeedyJ dattie in de auto in de rotterdamse haven sounds zit te maken?

En ach ja, dat BT leuke strakke muziekjes maakt.
Kvin hem wel lache eigenlijk.

Onze Jochem reed speciaal naar de haven omdat ie daar inspiratie van krijgt. Niks mis mee toch ?

Bovendien vind in zijn abstracte dingen een nivootje of wat hoger dan de muziekjes van BT.
En dan die foto's van hem : echt ongelofelijk :r

OK, gaan we weer lekker met z'n allen BT lopen afkraken omdat hij zo'n wazige vent is?

Dan zou ik voorstellen om lekker over laptops door te modderen dan dit zinloze gekaffer.
OK, het lucht misschien op maar het gaat echt helemaal nergens over.

Als ik in het vliegtuig muziek kon zitten maken met m'n laptop in de business class dan deed ik het ook. :D
Kansloos of nie.

Als ik in het vliegtuig muziek kon zitten maken met m'n laptop in de business class dan deed ik het ook. :D
Kansloos of nie. [/B]

Hehe...dat is dan ook wel weer waar...heb ooit op het strand op Curacao met met laptoppie gezeten met een paar lekkere Amstel brights en wat rum cola bij de hand. Officieel zat ik daar te 'ontwerpen' (vakantiehuizen)...maar opeens 'floepte' daar een heel ander programma aan (ben ff de naam kwijt, was zo'n pakketje met sequencer en softsynths ineen...zag er uit als een grote mixer).....voor je het weet kwamen er allerlei rare geluidjes onder ons parasolletje vandaan...

ah...

p.s. BT is nog steed een douchebag.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back