Juup 8 te koop op MP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Een IPA op de koolbaan, vroeg de bierliefhebber zich af al krabbend op zn achterhoofd?

Een IPA op de koolbaan, vroeg de bierliefhebber zich af al krabbend op zn achterhoofd?

Koolbaan :?
Is dat niet ergens in A'dam, met daaraan gelegen het stamcafé van 154 om zijn pintje achterover te slaan :D

P.s.

Alle goede tips en "know how" van marcmarc ten spijt blijf ik gewoon van mening dat je nergens mee moet smeren, gewoon uit elkaar halen en reinigen met alcohol.

Ik spuit niks in synths en haal ook niks uit elkaar, het is niet nodig. De synth is in perfecte conditie.

"je kan er contact spray in spuiten ,doe het horizontaal en bitter weinig "

Als je dat maar laat!

Als je iets met spuiten wilt doen, dan met een injectienaald voorzichtig wat IPA op de koolbaan en geleider aan brengen en op en neer bewegen die slider.

goed idee marcmarc!

Tijd voor een foto..

attachment.php

Dat je de Voyager de deur hebt gewezen had ik al gehoord, maar toch niet de OSCar!

Thanks Hooihuis! :-)

De Oscar is er nog, de Voyager komt hier nog wel eens een keer, mooie synth ook.

Speciaal voor marcmarc..

attachment.php

Binnenkort hang ik hem er wel boven. ;-)

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    54 KB · Bekeken: 126
@Demian:
Traantjes in mijn ogen.
Ik heb exact dezelfde gehad.

Ooit gekregen van mijn jeugdvriend, die toen de gitarist/basgitarist van de jonge band Batmobiel werd - de snelste rockebillieband van de wereld. Nog steeds trouwens.
De gitaar was op een gegeven moment zo gaar dat ik 'm voor een cadeaubedrag verkocht aan iemand die 'm echt graag wilde opknappen.

Batmobiel:

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back