Eigenaardig reactie van lid Syntforum via Marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rachid

Ouwe rot
Onlangs kreeg ik een eigenaardig bericht via Marktplaats. Zeer waarschijnlijk van 1 van de leden op Synthforum. Het ging om een Akai S3000XL die ik via het forum probeerde te verkopen, maar helaas niet lukte. Daarna probeerde ik het via Marktplaats.

Ik vraag me nog steeds af wat de reden van zo'n kattig reactie is.

P.S. De Akai S3000XL is nog beschikbaar.

image.png

Na jarenlange internet ervaring heb ik geleerd dat je het beste je schouders op kunt halen en op de delete knop kunt drukken in dit soort gevallen.

Je vergat je email adres weg te halen :doei:

Maar goed iemand die zo praat en zich dan "Karin" noemt.....ZAL VAST WEL ECHT EEN VROUW ZIJN DAN :D

Na jarenlange internet ervaring heb ik geleerd dat je het beste je schouders op kunt halen en op de delete knop kunt drukken in dit soort gevallen.

Ja, je hebt gelijk hoor, maar dacht hebben mensen serieus niets beters te doen dan anderen afkraken?

Je vergat je email adres weg te halen :doei:

Maar goed iemand die zo praat en zich dan "Karin" noemt.....ZAL VAST WEL ECHT EEN VROUW ZIJN DAN :D

Nu je het zegt, maar ja hopelijk geen stalkers die me mailtjes sturen:P Ja zeer vrouwelijk:)

Heb je een bezichtiger gehad die niet onder de indruk was van de conditie van de XL?

Dat zijn natuurlijk handelaren die jouw veel te goedkoop vinden , en zelf op het punt staan zo iets te verkopen. En dachten er veel meer voor te krijgen. Of iemand die zo iets wil op kopen voor 30 euro. Gewoon negeren

Hé, mijn vriendin heet Karin.
Verdomme het zou toch niet?
8 jaar een MP account, heb een oud (analogica) account van 6 jaar en een nieuwe van 3 jaar (musicman).
Er hangen wel meerdere rare gasten op SF rond die schijnbaar niets beters te doen hebben, niks van aantrekken.

Laatst gewijzigd:
Dod563,

Tot zover kwam het niet eens. Alleen over en weer berichten verstuurd met paar forummers, thats it.

Dre,

Ja, veel kan je er niet meer voor vragen.

Digiloog,

Inderdaad. Maar wel frappant.

Das nog niets man.
Ik kreeg ooit een bizarre mail van iemand die ff lekker ging ejaculeren op zijn DSI Mopho :).
Het korte verhaal achter dit is dat ik hem een aannemelijk bod deed maar hij er niet op wou ingaan waarna hij mij bovenstaande stuurde.
Het werd helemaal goed toen hij hem een tijd daarna aanbood (en verkocht heeft) voor minder dan ik hem geboden had.
Ik was natuurlijk afgehaakt want ik hoef geen synth waar iemand zijn zaad op gelost heeft:r.

Het werd helemaal goed toen hij hem een tijd daarna aanbood (en verkocht heeft) voor minder dan ik hem geboden had.
Ik was natuurlijk afgehaakt want ik hoef geen synth waar iemand zijn zaad op gelost heeft:r.
Misschien zat hij op zwart zaad? :D

Haha, dat is wel erg extreem. Mijn negatieve ervaringen zijn vooral de onzinbieders (startprijs 500eu, verkoopwaarde minstens 450eu, en dan 150eu bieden), de hardnekkige afdingers ("ja maar ik kan het daar goedkoper krijgen" - waarom kom je dan bij mij? - "Ik wil BTW aftrek!" - dan moet je naar een winkel gaan - etc.) en vooral de Vragers die een week lang dagelijks vragen blijven sturen zonder ook maar enige aanstalten te maken om ooit tot aankoop over te gaan. Oh, en natuurlijk de niet-op-komen-dagers, maar gelukkig heb ik dat nog maar 1x meegemaakt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back