flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Echt een goede reactie van die wethouder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij meerdere aankopen via MP toch wel meegemaakt dat als je doorvraagt dat er toch wat gebreken zijn die toch wel belangrijk zijn om te weten. Zoals een apparaat dat soms niet aangaat of na een tijdje hard begint te brommen en sputteren. Of een synth die 'in perfecte staat' zou zijn, maar na doorvragen niet getest bleek want hij had geen netkabel. Bij thuiskomst sloegen direct de stoppen door na het aansluiten.Eerste zin in mijn advertentie: "getest, werkt perfect". Vraag in de mailbox: "werkt hij nog?". Ik antwoord bevestigend. Geen reactie meer. De beste man wou waarschijnlijk dubbelchecken of ik me toch niet vergist had in mijn advertentie? Of hij verzamelt kapotte apparaten voor de prijs van een werkende, dat kan ook.
Dat is echt smerig, en dan nog zo'n belerend toontje.Luister naar je gevoel zou ik zeggen... laatst ook mee gemaakt met het kopen van een Melodica. Hij was heel weinig gebruikt. In goede staat. Hij had mij een filmpje opgestuurd.. kut kwaliteit... ja want zijn telefoon was kapot.... ik had al zo iets van.... tja... want bij het testen bleek ook opeens de line output het niet te doen... Toen ik hem ontvangde dacht ik echt wtf... Dit ding is gewoon door de ratten aangevroten.. Toen ik daar vragen over stelde, was het zo van, ja maar u koopt wel 2e hands. U bent zo iemand die graag u spullen proper houdt, mij maakt het niet zo uit. Als ze maar goed klinken. Als u nieuw wilt... dan moet u nieuw kopen. Het ding was ook ontzettend goor. Ik zou het zo niete eens durven opsturen zo smerig was het. Nog net geen tetanus prik nodig. Veel leuke deals gehad op marktplaats, aardige mensen, etc... maar dit... was wel een toppunt.
Van Roundup gaat echt alles dood, zeker in combinatie met een grondwaterpomp waarmee je vervolgens water aan je gezonde planten of moestuintje te geeft, of je vijver bijvult.Roundup is het enige wat nog duurder is dan 60 euro per uur dokken.
Plaatje is van Roundup voor Nederlandse consumenten. Daar zit geen glyfosaat meer in. Staat ook op de verpakking. De vintage variant is enkel nog in het buitenland verkrijgbaar, net zoals vactrols.Van Roundup gaat echt alles dood, zeker in combinatie met een grondwaterpomp waarmee je vervolgens water aan je gezonde planten of moestuintje te geeft, of je vijver bijvult.