Ik verkoop mijn synths niet meer via marktplaats

Plaatje is van Roundup voor Nederlandse consumenten. Daar zit geen glyfosaat meer in. Staat ook op de verpakking. De vintage variant is enkel nog in het buitenland verkrijgbaar, net zoals vactrols.
Ik heb nog wat in mijn plantenspuit zitten... old new stock... works like a charm.... :beard:

Ik heb nog wat in mijn plantenspuit zitten... old new stock... works like a charm.... :beard:

Ga je schamen, maar spuit vooral jezelf er flink mee in. Niet vergeten je mondhoekjes lekker af te likken! 🤣🤣🤣

Rare kostgangers...Al over prijs onderhandeld en overeengekomen, maar dan wil hij niet overschrijven terwijl hij zelf ook geen andere betaalmogelijkheid heeft (ook buitenlandse rekening). Wat was je plan dan eigenlijk?

Als 1 van de meer productieve zageventen betreffende online (ver)koop wil ik toch ook even melden dat het de laatste x keer heel leuk ging bij de meesten, zo leuk dat ik die paar oelewappers makkelijk kon vergeten. Ik heb er ook een punt van gemaakt om, nog meer dan anders, gesprekken zo positief mogelijk te laten eindigen ook wanneer we er niet uit komen bij biedingen of ruilvoorstellen. Daar krijgen beiden energie van, en je laat de deur heel ver open om er eventueel alsnog later verder mee te gaan.

En dan ook nog eens een gratis jupiter 8 van Vic gekregen... *D8o)

En dan ook nog eens een gratis jupiter 8 van Vic gekregen... *D8o)
Ik kan twee dingen doen nu, zachtjes nee schudden en negeren wat hier wordt gezegd.. of vragen hoe dit zit.

Ik ben er nog niet uit.

Ik heb even hard een Jupiter 8 van Vic gekregen als dat MrBeast X heeft gekregen van Elon Musk. Online gegrap met elkaar (naar aanleiding van een opmerking van Vic dat hij zijn J8 niet nodig had omdat hij lekker aan het spelen was met 2 andere synths) wat absoluut niet serieus genomen moet worden dus.

...Maar wat ik ten gepaste tijde natuurlijk wel met behulp van 3 advocaten hard ga maken. :duivels: :D

Back