dextah Ouwe rot Lid sinds 22 juli 2002 Berichten 3.386 Locatie The Triple Galaxy Collision 5 oktober 2003 #1 Weet iemand het mogelijk is om Protools free samen met de RME Hammerfall DSP op MAC OS9 te gebruiken ??? Ik krijg het niet voor elkaar .
Weet iemand het mogelijk is om Protools free samen met de RME Hammerfall DSP op MAC OS9 te gebruiken ??? Ik krijg het niet voor elkaar .
D druid Ouwe rot Lid sinds 28 januari 2003 Berichten 682 Locatie Groningen 5 oktober 2003 #2 Was er niet iets dat je ook op de mac alleen de standaard geluidskaart ofzo kon gebruiken (ik weet geen van mac...) Staat mij zoiets bij... Je kan natuurlijk een mbox kopen, geloof dat er niet veel mensen zijn met goede ervaringen met pt free. Druid
Was er niet iets dat je ook op de mac alleen de standaard geluidskaart ofzo kon gebruiken (ik weet geen van mac...) Staat mij zoiets bij... Je kan natuurlijk een mbox kopen, geloof dat er niet veel mensen zijn met goede ervaringen met pt free. Druid
dextah Ouwe rot Lid sinds 22 juli 2002 Berichten 3.386 Locatie The Triple Galaxy Collision 5 oktober 2003 #3 nee joh ik heb al een RME Hammerfall . Zo intressant vind ik Protools nu ook weer niet Een vriend van mij werkt wel met Protools free .. Maar met een Motu Kaart .
nee joh ik heb al een RME Hammerfall . Zo intressant vind ik Protools nu ook weer niet Een vriend van mij werkt wel met Protools free .. Maar met een Motu Kaart .