BananaWorld
Addicted to Music
Van mij zijn ook wel eens een paar postings weg gehaald, maar als ik er over nadenk was het ook gewoon offtopic en ook nog eens onzin.
Ik merk vaak ook dat als er in een thread de zooi wordt weggehaald (opgeschoond), dat de thread dan opeens ook weer leesbaar wordt en weer interessant.
Het lijkt me trouwens ook een onmogelijke taak om voor het verwijderen van een post eerst te gaan overleggen met de plaatser ervan. Ze hebben ook genoeg ervaring om te weten wat al 100-duizend keer gevraagd is en ook wat verkeerde reakties e.d. uitlokt.
Je kan er niet omheen dat de mods nu gewoon goed werk doen.
Ik merk vaak ook dat als er in een thread de zooi wordt weggehaald (opgeschoond), dat de thread dan opeens ook weer leesbaar wordt en weer interessant.
Het lijkt me trouwens ook een onmogelijke taak om voor het verwijderen van een post eerst te gaan overleggen met de plaatser ervan. Ze hebben ook genoeg ervaring om te weten wat al 100-duizend keer gevraagd is en ook wat verkeerde reakties e.d. uitlokt.
Je kan er niet omheen dat de mods nu gewoon goed werk doen.

. Trouwens, wat voor de één gezever is, kan voor een ander van nut zijn ... ja ... ook de threads in de rubriek 'algemeen'. Daar bij ... alle techniciteit mag al wel eens een keertje doorbroken worden door 'slap geleuter' ... dat breekt een beetje
.

tijd voor