Moderatiebeleid

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Van mij zijn ook wel eens een paar postings weg gehaald, maar als ik er over nadenk was het ook gewoon offtopic en ook nog eens onzin.

Ik merk vaak ook dat als er in een thread de zooi wordt weggehaald (opgeschoond), dat de thread dan opeens ook weer leesbaar wordt en weer interessant.

Het lijkt me trouwens ook een onmogelijke taak om voor het verwijderen van een post eerst te gaan overleggen met de plaatser ervan. Ze hebben ook genoeg ervaring om te weten wat al 100-duizend keer gevraagd is en ook wat verkeerde reakties e.d. uitlokt.

Je kan er niet omheen dat de mods nu gewoon goed werk doen. *D

Mijn 2 centjes:

Zal nooit een lid melden wanneer ik een post verwijder. Als het een keer gebeurt is de reden boven iedere discussie. Wanneer een thread opgeschoont wordt ligt de reden voor de hand. Het opschonen van een thread wordt in de regel altijd gemeldt.

Denk je echt dat een moderator, die dit werk vrijwillig en zonder vergoedig doet, echt zit te wachten op eindeloze discussie's waarom een item verwijdert is? Een lid moet hier graag zijn of niet. En hebben jullie de illusie dat je het met 1834 actieve leden iedereen naar de zin kan maken?

Als je vindt dat bepaalde threads enkel gezever bevatten ... sla die thread dan over en ga naar de volgende :D . Trouwens, wat voor de één gezever is, kan voor een ander van nut zijn ... ja ... ook de threads in de rubriek 'algemeen'. Daar bij ... alle techniciteit mag al wel eens een keertje doorbroken worden door 'slap geleuter' ... dat breekt een beetje ;) .

En wat de moderators betreft ... ik vind dat ze goed werk leveren. Ze zijn er wel degelijk want dikwijls genoeg zie je een interventie van hun kant, zonder dat ze alles de kiem in smoren :okdan: .

Dus ... lees je een hoop bullshit en je kan er absoluut niet tegen ... ga dan gewoon naar de volgende 8)

(N.B. Is deze thread nu bullshit ... of niet? 8o)

:doei:

Origineel geplaatst door 6 trak
de allesomvattende mening van 6: de mods doen het ok

Ja, idd. De mods doen het okay. Echt okay! :okdan:

Verder is dit een telkens terugkerend onderwerp, waarin telkens weer dezelfde meningen worden verkondigd. Ofwel leden zijn verbolgen over weggehaalde posts, ofwel leden zijn tevreden over de mods...

Dus de allesomvattende suggestie van Short: :slotje:

;)

Origineel geplaatst door matt second
Nou daar heb je je antwoord

Technisch specifieke computerproblemen die niet of nauwelijks synth/studio-gerelateerd zijn, zijn niet welkom op dit mooie synthforum.

PRIMA! Jullie regels en die respecteer ik.

Wat ik niet respecteer is de willekeur waarmee deze regels worden toegepast. Discussies over harde schijven mogen wel? Discussies over de nieuwe G5 ook, zolamg we hem maar niet afkraken? En een simpele vraag over Wireless LAN mag niet... oh nee, dat is computergerelateerd.

:confused:

Sorry, maar dan raak ik het spoor even bijster. En ja dan voel ik me op mijn pik getrapt als een overijverige moderator vervolgens een normale posting verwijderd en het forum vervolgens ook nog eens vervuilt mag worden met onzin.

Schrijf mij dan maar uit.

Bedankt,
</D-mike-E>

ja sorry hoor niet echt lullig bedoelt ofzo fuse maar nu ben je echt aan het zeiken. dit soort posts houden het forum een lekker een beetje luchtig. iets wat voor veel personen de reden is dat ze op dit forum zitten.
als je echt alleen maar extreem ontopic wil ga je toch lekker naar een ander forum ofzo.

jezus wat een gezeik weer op de vroege ochtend...

Goed idee, effe lekker de eerste koffiebatch deponeren.

Maar ik zeg dat ik het onzin threads vind.
Dit zijn aparte threads maar om nou onzin door serieuze threads te gooien is soms niet gepast omdat het dan nergens over gaat. Bij onzin weet je dat het nergens over gaat. En als ik dan niet reageer komt dit omdat ik daar helemaal geen zin in heb. En ik ga dan ook niet proberen threads te saboteren of zo.

tja dit is niet de eerste keer dat je dit punt maakt eerlijk gezegd weten we je standpunt nu wel. ik snap best dat jij het onzin vindt en dat je het liever niet zou zien. een ander ziet dat anders

naar mijn bescheiden mening heeft dit forum net het noodzakelijke onzin-gehalte. niet te veel niet te weinig...
het stoort mij op dit moment dus niet en dat is voor mij genoeg.

van mij mogen jullie hoor... een thread over onzin die eigenlijk als het er op aan komt even onzinnig is...
waar ben je dan uiteindelijk me bezig? met een hermeneutische cirkel of zo? om het met de kernfilosofie
van Gadamer te zeggen...

in ieder geval kan ik er weinig op zeggen. alles is al eens gezegd geweest in dit forum, onder dit topic, en ik
voel mijn niet geroepen om iedereen te herhalen, of alle herhalingen te lezen.

Dat wil daarom niet zeggen dat sommigen die in deze thread hebben gepost niets te zeggen hebben, of
geen punt hebben...

ik ga jullie gewoon laten verder brabbelen en ben ondertussen mijn ding gaan doen...

:walker:

-cloudy

Origineel geplaatst door D-mike-E
PRIMA! Jullie regels en die respecteer ik.

Wat ik niet respecteer is de willekeur waarmee deze regels worden toegepast. Discussies over harde schijven mogen wel? Discussies over de nieuwe G5 ook, zolamg we hem maar niet afkraken? En een simpele vraag over Wireless LAN mag niet... oh nee, dat is computergerelateerd.

:confused:

Sorry, maar dan raak ik het spoor even bijster. En ja dan voel ik me op mijn pik getrapt als een overijverige moderator vervolgens een normale posting verwijderd en het forum vervolgens ook nog eens vervuilt mag worden met onzin.

Schrijf mij dan maar uit.

Bedankt,
</D-mike-E>

Aan de ene kant is het wel zo dat als ik een probleem post over een geluidskaart conflict onder Windows 2000 dat dat in principe ook niks met muziek te maken heeft. Ging het over een netwerkkaart conflict was het dat namelijk niet, terwijl het eigenlijk wel het zelfde probleem is.

Maar stille harddisks, lijkt me erg veel met geluid te maken hebben.

Origineel geplaatst door bikkel
Aan de ene kant is het wel zo dat als ik een probleem post over een geluidskaart conflict onder Windows 2000 dat dat in principe ook niks met muziek te maken heeft. Ging het over een netwerkkaart conflict was het dat namelijk niet, terwijl het eigenlijk wel het zelfde probleem is.

Maar stille harddisks, lijkt me erg veel met geluid te maken hebben.

huh dus stel je video/lcd aanstuur chip in je synth is kapot of stoort, dat is dan ook niet muziek/synth/geluid gerelateers.

de pc is het hart van de meeste setups hier. iedereen wil een zo goed mogelijk functioneerde bak hebben. ik heb het idee dat waneer er versie van een microsoft gerelateerde software opstaat dat het in de regel niet relavant zou zijn voor dit forum. en dit terwijl de topic starter eens in de zoveel tijd een aantal systemen samenstelt en post. een beetje tegenstrijdig is het allemaal wel.

mijn punt is dus dat naar mijn mening een pc en toebehoren toch wel zeker relavant is. tuurlijk is er een grens een post over een nieuwe versie van windows paint ofzo hoort er idd niet thuis. maar welke configuratie (pci kaarten videokaarten , mem en cpu ed) is wel degelijk belangrijk voor een goed presterende daw.

maar ja:) tijd voor :koffie:

OFFTOPIC BULLSHIT

OFFTOPIC BULLSHIT

Ja, doe mij ook maar een negerzoen. Lekker! :W

Maar goed, ik was dus aan het vertellen.... Was ik laatst bij Dirk Witte en heb ik die nieuwe Ion van Alesis uitgeprobeerd. In eerste instantie was ik niet werkelijk onder de indruk. Maar gister nog even teruggeweest, en ik moet toch zeggen dat ik het een erg fijne synth begin te vinden. En ook lekker: voor elke parameter een jog-dial, die je 360 graden kan blijven draaien. Blablablablaba.....

:doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back