Welke robuuste en leuke polysynth heeft speakers?

Sampler is te lastig, synthese is vaak gek genoeg veel natuurlijker. Hij heeft nu een hoop samplend speelgoed maar dat geeft hij steeds aan mij om in te spreken. Maar dingen met een geluid uit zichzelf zijn pure amfetamine voor peuters.

Mijn neefje en nichtje vinden de OP-1 erg cool. Visuele aspect is ook erg leuk voor die kleine, met name de COW :D

Monofoon en gekleurde knopjes zijn ook wel interessant :P

attachment.php

Is een JdXi niks? Lekker veel presets, makkelijke sequencer, analoge monosynth, vette drumkits..

Ben wat huiverig zo mn OP1 aan kwijlfeest 154 jr te geven, maar dat is nog een optie. Al wil ik eigenlijk ook dat hij een beetje gaat leren toetsen te spelen.

JdXi heeft speakers? Wel prijzig...

Nee bedacht ik me ook net, jdxi heeft geen speakers. Maare... lang leve de jbl mini speakers :)

Mijn neefje en nichtje vinden de OP-1 erg cool. Visuele aspect is ook erg leuk voor die kleine, met name de COW :D

Monofoon en gekleurde knopjes zijn ook wel interessant :P

attachment.php

Is een JdXi niks? Lekker veel presets, makkelijke sequencer, analoge monosynth, vette drumkits..

Heeft die knul links nou een Dubstep trui aan? :kroon:

roland_hs60.jpg

Roland HS-60 (is een Juno 106 in schaapskleren).

ja dat zou top zijn voor paps maar te groot voor mini

Ja die staat ook hoog in de lijst, maar de prijs houdt me toch wat tegen.

M'n nichtje van net 5 heeft dikke vette lol met de ms20 bij ome mononono op z'n herriekamer maar dat is vaak handjes eraf sleuren nadat er een flinke turtle uit de neus gepeuterd is of mn hele synth weer ondergeniest is... :D

Zo'n minikorg of simpele dx lijkt me ideaal stevigheid, pricewise en lolfactor gezien!

Mono"synths" heeft ie zat, staan hier veels teveel fisher price pianos. De wereld van het akkoord wil ik hem leren :D

En die turtles hier ook ja, soms zelfs uit zn oor...

Gewoon effe wat kringlopen bellen op rustige tijdstippen. En dan vragen wat ze hebben. Jongens van 3 zijn vrij ruw. ;)

En dan over een paar jaar een Yamaha reface cs scoren voor weinig. Dikke bak is dat!

Deze zijn echt leuk inderdaad. Pss470 en 570. Was m'n 1e (semi) 'synth' toen ik 13 was ofzo en je kon er best leuk Jarre op spelen. Ik heb er enkele jaren geleden weer een op de kop getikt en m'n kinderen vinden em leuk.

Heb ooit deze gehad, klonk best goed (op de drums na... :D)
Met sliders en minikeys, en is een leuke kennismaking met FM ook. :)

http://www.vintagesynth.com/yamaha/pss470.php
yamaha-pss-470-19610.jpg

Die was genoemd en veel te groot voor dat kleine mannetje :)

Back