Heren nu ik de Motif XS8 eindelijk na 3 jaar een beetje begin door te krijgen(aangezien ik wat meer tijd er voor maak om het te begrijpen) wordt het steeds leuker. Kleine samples in de autoload etc. Eindelijk de JMM drum geluiden meteen geladen als ik hem aan zet. werkelijk fantastisch. Maar ja de sequencer heb ik nooit aangeraakt, aangezien ik Cubase gebruik, toch lekkerder op het 24 inch display, dan het grove flut schermpje op de yamaha.
Maar ja er zit ook een sampler in, die kreeg ik erbij voor het geld schijnt ;-)
Heeft dit voor mij een toevoeging? aangezien ik toch een beetje JMM en tangerine dream muziek maak. Ik zou niet weten, wat ik moet 'stelen' Samplen bedoel ik. Aangezien ik met de Motif eigenlijk alles kan 'namaken'.
Een paar goeie acoustic drum loops zou geweldig zijn. das het enigste wat ik mij opkomt.
Maar is het bv makkelijk een echte piano te sampelen, dus meerdere samples over het toetsen bord...das toch alle jesus veel werk, toch? sorry voor de woord speling.
Wat is het leuke, makkelijke van een sampler?
Meer iets voor de Dance scene toch?
Maar ja er zit ook een sampler in, die kreeg ik erbij voor het geld schijnt ;-)
Heeft dit voor mij een toevoeging? aangezien ik toch een beetje JMM en tangerine dream muziek maak. Ik zou niet weten, wat ik moet 'stelen' Samplen bedoel ik. Aangezien ik met de Motif eigenlijk alles kan 'namaken'.
Een paar goeie acoustic drum loops zou geweldig zijn. das het enigste wat ik mij opkomt.
Maar is het bv makkelijk een echte piano te sampelen, dus meerdere samples over het toetsen bord...das toch alle jesus veel werk, toch? sorry voor de woord speling.
Wat is het leuke, makkelijke van een sampler?
Meer iets voor de Dance scene toch?