reason 2.5 rewire

n_da_costa

Nieuwkomer
Beste Mensen,

Ik ben hier net nieuw dus vergeef me als ik het op de verkeerde forum mijn vraag stel.
Ik ben best groen in het gebruik van reason, nu valt het me op dat de drums bij reason aardig tegenvallen. Omdat ik de 909 en 808 geluiden wil gebruiken is mij geadviseerd om rebirth via rewire op reason te gebruiken.
Dit is nog wel gelukt nu is mijn vraag hoe ik de gemaakte loops op rebirth over kan zetten naar de sequencer in reason..?

Re: reason 2.5 rewire

Origineel geplaatst door n_da_costa
Beste Mensen,

Ik ben hier net nieuw dus vergeef me als ik het op de verkeerde forum mijn vraag stel.
Ik ben best groen in het gebruik van reason, nu valt het me op dat de drums bij reason aardig tegenvallen. Omdat ik de 909 en 808 geluiden wil gebruiken is mij geadviseerd om rebirth via rewire op reason te gebruiken.
Dit is nog wel gelukt nu is mijn vraag hoe ik de gemaakte loops op rebirth over kan zetten naar de sequencer in reason..?

je kan ze toch gewoon via rewire samen laten lopen? best of both worlds ;)

ja dat kan.
Alleen als ik een andere looppattern wil laten afspelen kan ik dat niet aangeven op reason, of wel?

Origineel geplaatst door n_da_costa
ja dat kan.
Alleen als ik een andere looppattern wil laten afspelen kan ik dat niet aangeven op reason, of wel?

daweeknie..zou zomaar kunnen hoor..gewoon ff proberen....

anders kan je je loops uit rebirth ook gewoon ff exporteren naar een .WAV en die inladen in een Reason sampler...

verder zijn er ook genoeg goede roland TRX0X kits als refill te downen op het internet..
Olaf

Back