bambamstudio
Certified MoogPro
is goed, en nu zet ik de trein die ik zelf ontspoort heb weer in de rails
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Surfen jullie wel eens gewoon over het net?
Origineel geplaatst door cyan_circle
wat de fuk krijgen we nou weer?
ik vroeg me alleen af waarom de thread Yulia Jane heet terwijl zij Yulia Nau heet!
is dat zeiken?
ik ben een hele vriendelijke jongeman hoor, maar dit is echt gekanker.
ga anders een stuk fietsen ofzo als je niks te doen hebt.
dit is geen cabaret trouwens. elke keer dat argument naar je hoofd krijgen als je het ergens niet mee eens bent wordt trouwens heel erg snel saai.
lekker snel even iemand afzeiken alleen omdat ie geld verdient met grappiger zijn dan jij?
ik zeg wat ik denk okee... misschien komt het soms wat cynisch over maar liever cynisch dan een hypocriete politiek correcte meeprater.
fuck dit. ik vind/vond dit echt een superleuk forum, maar als dit soort crap zich blijft voordoen (van MODS nota bene) dan zoek ik mijn heil wel elders.

wat de fuk krijgen we nou weer?
ik vroeg me alleen af waarom de thread Yulia Jane heet terwijl zij Yulia Nau heet!
is dat zeiken?
[c738: een beetje, ik had het misschien ook gedaan]
ik ben een hele vriendelijke jongeman hoor, maar dit is echt gekanker.
ga anders een stuk fietsen ofzo als je niks te doen hebt.
[c738: laat es merken dat je vriendelijk bent. En over dat fietsen, dat beslis ik zelf wel (plak jij mijn band trouwens???]
dit is geen cabaret trouwens. elke keer dat argument naar je hoofd krijgen als je het ergens niet mee eens bent wordt trouwens heel erg snel saai.
lekker snel even iemand afzeiken alleen omdat ie geld verdient met grappiger zijn dan jij?
[c738: Okay, nu weer géén cabaret... *zucht* 't is net hoe je het brengt dat je het niet eens bent met iets. Als je meteen arrogant (of, zoals jij het noemt 'cynisch') tegen schenen gaat lopen schoppen en je bij tegengas verschuilt achter je amateurcabaretier-zijn verschuil alsof het een handicap is: "Laat mij maar ik kan dr niets aan doen"
'Snel even iemand afzeiken'. Zeg je nu dat je dr niet tegen kan? Dan krijg je het nog zwaar man ]
ik zeg wat ik denk okee... misschien komt het soms wat cynisch over maar liever cynisch dan een hypocriete politiek correcte meeprater.
[c738: Ik geef je gelijk, cyan... helemaal mee eens kerel.]
fuck dit. ik vind/vond dit echt een superleuk forum, maar als dit soort crap zich blijft voordoen (van MODS nota bene) dan zoek ik mijn heil wel elders.
[c738: tijd om de vlag uit te hangen]