Vandaag ben ik in een rapper veranderd;

shyftexhales

Ouwe rot

Ik had dus een Chinese bootleg microfoon gevonden en kon het niet laten om even mijn rap pet op te zetten en ervoor te gaan.. dan moet ik het hier natuurlijk wel delen :P de beat en productie zijn uiteraard ook van mij zelf!

Dik :halleluja

innige deelneming...

ik vind het qua rappen goed klinken hoor.. goede stem en uitspraak. Beetje veel edits alleen.. De muziek vind ik qua sound ook goed klinken..

Cool Man :) Best wel dik !

Ietsje minder tapestop mag, maar past goed ! !

Thanks, ik edit inderdaad mijn teksten veel zodat ik er zelf ook naar kan luisteren zonder me raar erbij te voelen! Tapestops gebruik inderdaad wel iets te vaak, ik blijf gek op die sound!

Jajajaaaaaa, heerlijk werkje dit! :mega:
Klinkt echt heel fijn. Maar, - misschien moet je dat gewoon aan een masteraar overlaten verder - je mag qua EQ'en ook wel een beetje negatieve EQ toepassen denk ik (sweetspot gedoe). In sommige frequenties (met name in het >tot 600 hz-gebied) is het wat te dicht/massief, en mag er wat lucht worden doorgelaten, denk ik. Maar dat is puur werken aan de mooiste klank uit je werkje zien te halen. Inhoudelijk zit ie verder echt lekker in elkaar :okdan:

Thanks!

@Dozart , Als ik het budget daarvoor zou hebben zou ik alles super profi laten masteren! Voor nu haal ik er zelf het beste uit wat ik kan. Thanks voor de feedback ook, ik ga er zeker wat mee doen!

Wellicht niet direct mij ding, maar het zit wel erg lekker in elkaar en loopt fijn door. Goed bezig hoor!

dang, helemaal oldschool the CHIEF Kingbee stijl :) (nietzozeer de lyrics maar de flow) das niet verkeerd voor snederlands rap zo zonder opvallend accent!!!

Back