Mackie X

Origineel geplaatst door fuse
Heeft u hem ook in het zwart? :confused:

Je zult maar zo'n ding hebben zeg. Komen je neefjes vragen of ze met dat ding 'Startrekje' mogen spelen. ;)

En bijv hun concurrent Yamaha heeft voor hun duurdere mixers ook al software integratie. Maar zoveel als Mackie heeft dus niet. En echt wel briljant om er de UAD-1 in te stoppen. Die dingen klinken bijzonder goed en ook al zal hij niet goedkoop zijn. Helemaal als je hem volgooit met kaarten en de hele riedel. Maar een mooi voorbeeld van innovatie.

Alleen die software he. Maar Mackie maakt geen gebruik van Windows. (Linux toch?) Dus blauwe schermen zullen er niet komen. Of toch wel stiekem om die VST plugins te kunnen gebruiken. Wel slim want dat is voor velen toch een reden om voor/tegen te kiezen.

linux of unix kan ook heel goed vaslopen hoor, :D zet mij er maar ff achter :duivels:

nu ff serieus, ik vindt die echt een hele goede vooruitgang. petje af voor die gasten, want doet moet echt een hele klust zijn geweest om te ontwikkelen.

Het ziet er IMO absoluut fantastisch uit. Vraag me wel af of zo'n touchscreen wel makkelijk werkt. Na 2 jaar heb je misschien een lichtgevende vinger, of eentje die afgegaan is ;)

het blijft natuurlijk iets voor mensen met veel poen...

Origineel geplaatst door Cornerman
Nu alleen nog de staatsloterij winnen :D

Ik zou nu al beginnen met trainen als ik jouw was, anders ben ik je te snel af. :)

jadit vnid ik nou cool :D

20K?

Met of zonder processor?

Ik durf wel te wedden dat er maar een of geen UAD-1 kaarten in zitten.
En als je hem helemaal uit gaat dossen je een lieve cent erbij kwijt bent.

Maar als iemand hem koopt?

PATSER! :)

Origineel geplaatst door fuse
20K?

Met of zonder processor?

Ik durf wel te wedden dat er maar een of geen UAD-1 kaarten in zitten.
En als je hem helemaal uit gaat dossen je een lieve cent erbij kwijt bent.

Maar als iemand hem koopt?

PATSER! :)

ze zeggen 'nicely loaded' in die cubase quote
dan mag ik wel aannemen dat je overal een uad compressortje en eq kan laten lopen
3 uad's voor 24 kanalen moet er dan toch wel inzitten

Kom je mee! gaan we lekker ff jammen bij mij in de studio :???:?

Kom je mee! gaan we lekker ff jammen bij mij in de studio :???:?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
dxb5.jpg

http://www.mackie.com/scripts/forum/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=15&t=000020
JEZEUS leuk ding, maar moet je hier niet eerst een MIT bachelors degree hebben voor je hem _mag_ bedienen?

haha... kan je die touch sreens nou vrij in vlakjes x/y opdelen en zo dus custom x/y pad controllers maken? das wel grappig, maar weer, HO IS. wat een ding... pfff..

Eerst zien dan geloven ....

Na de introductie van de D8B zat een anderhalf jaar tijd voordat de eerste in de winkels kwamen.

Kom ik twee dagen later bij mijn hofleverancier werkte het hele spul niet. Moesten diegene die er één gekocht hadden - ik was al afgehaakt - nog maanden wachten op de nieuwe update voordat het echt werkte.

Sorry, maar ik heb hele slechte ervaringen met Mackie en zijn beloftes.

Wat zit erin : Embedded Windows XP , hehe; eentje voor de Mac fans ;)

BTW zie ook andere threads hierover met Searchengine :)

waaw, mooie mixer. Prijskaartje niet aan de lage kant (well-equipped dXb with a reasonable complement of I/O cards will be priced under $20,000 US).

Origineel geplaatst door Toon
Wat zit erin : Embedded Windows XP , hehe; eentje voor de Mac fans ;)

BTW zie ook andere threads hierover met Searchengine :)

Oei... laat ik nou net een Mac fan te zijn!

Ik kon tot dusver geen tread over de dXb vinden?

Als je een mod een seintje geeft dat dit een dubbelpost is kan die het bij elkaar voegen indien van toepassing. ;)

Schiet me wel ineens te binnen dat Roland digitale mixers helemaal niets geworden is. Of die nog wat zullen wagen?

Back