Toon hier jouw auto(mobiel)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zo'n bakje, maar dan op ware grootte en in 't zwart.
66017984_1-Imagens-de-Seat-Marbella-1987.jpg

Gekregen en kost geen drol om te rijden :)

Zullen we dan een keer een Synthforum race houden? BEN BENIEUWD WIE ER WINT?!
GRRRRRR

Met een beetje mazzel is deze volgende week van mij:

attachment.php

daarnaast heb ik ook een seat ibiza uit 94. Origineel rood, maar begint meer op roze te lijken :D

Toffe bus man! Kom je deze zomer dan wel naar Solstice op Ruigoord? Ga morgen me Mercedes 508 bekijken...:okdan:

Laatst gewijzigd:
Misschien wat ver doorgedacht, maar even een tip voor de posters hier: wees voorzichtig met het plaatsen van foto's waarop je kenteken zichtbaar is :smeris: Ik kan op mijn werk zo zien wie je bent & waar je woont, en dat zullen misschien wel meer mensen kunnen die wat minder eerlijk zijn :engel:

Mijn Bakkie:
autokev.jpg

Auto van de vrouw (kon even nie zo snel plaatje vinden :P maar is exact deze ;-))
autoniek.jpg

Maargoed die van de vrouw gaat eruit :P

Die krijgt mijn auto, en ik neem een nieuwe audio a4 \o/

Toffe bus man! Kom je deze zomer dan wel naar Solstice op Ruigoord? Ga morgen me Mercedes 508 bekijken...:okdan:

.
Dat is wel de bedoeling, maar dat is het al zo vaak geweest en nog steeds nooit (ik weet het, ik schaam me) van gekomen om naar ruigoord te komen.

Je kent nu de bus, dus als je 'm ziet staan, kom je maar ff een biertje halen.

@ hooihuis: Je hebt helemaal gelijk!

opel astra uit 2005

Ik ben op dit moment op zoek naar een perfecte peugeot 406 coupe en een belastingvrije Mercedes 500/560 SEC.

Attachments

• of01_0006404535.jpg
    of01_0006404535.jpg
    36,8 KB · Bekeken: 105
  • 406c1.jpg
    406c1.jpg
    70 KB · Bekeken: 108
  • of01_0006520181.jpg
    of01_0006520181.jpg
    53,5 KB · Bekeken: 101
Misschien wat ver doorgedacht, maar even een tip voor de posters hier: wees voorzichtig met het plaatsen van foto's waarop je kenteken zichtbaar is :smeris: Ik kan op mijn werk zo zien wie je bent & waar je woont, en dat zullen misschien wel meer mensen kunnen die wat minder eerlijk zijn :engel:

daar zegjewel wat

:okdan:

ik heb, samen met mijn eeeeeeeeeeeeeega, een opel astra 1600 turbo en nog wat dingenst.
(injection geloof ik)
heb net het motorblok laten reviceren.
het ding is ik dacht 17 jaar oud.
rijdt als een tierelier, wat dat dan ook mag zijn.
en hij is een soort van groen, volgens kenteken blauw.
nu ben ik een beetje kleurendoof, maar blauw is tie echt niet.
geen foto, is echt te lelijk.
( ik vindt bijna alle autos lelijk)
:mega:

opel astra uit 2005

Ik ben op dit moment op zoek naar een perfecte peugeot 406 coupe en een belastingvrije Mercedes 500/560 SEC.

Heb je nog eisen kwa kleur? :)

Weet er nog wel 1tje te koop.

Ik heb er nou ook 1 zoals die van Mario (is toch ook een 508? ) ....vandaag wezen kijken, motor wordt er nog ingehangen voor me.....ik dacht dat ie kaal zou zijn van binnen maar nee hoor compleet interieur achterin, toilet, keukenblokje, verwarming, koelkastje, shitload bergruimte, dakraampie...:okdan:
Heeft wel wat plaatwerk vooral rond de dak richel en de achterste twee deuren...maar wel een verhoogt dak en hij is lang, dat dan weer wel...en voor 600 ballen tja i'm heppie...:engel:

ps de kleur die die is is walgelijk groen dus we gaan er ook nog met de spuitbus overheen...:D
morgen ofzo zal ik ff pics uppen..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back