synthiaks
Gepokt en gemazeld
Heb je nog eisen kwa kleur?
Weet er nog wel 1tje te koop.
donker grijs / blauw grijs aub. Voorkeur gaat uit naar een 2.0 pack uitvoering tot '99
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je nog eisen kwa kleur?
Weet er nog wel 1tje te koop.
ps de kleur die die is is walgelijk groen dus we gaan er ook nog met de spuitbus overheen...
morgen ofzo zal ik ff pics uppen..

Corolla 1997, dit model maar dan blauw en met deuk die ik er 8 jaar geleden zelf in gereden heb (had 'm net een week!). Bijzonder lelijk ontwerp. Die domme rubbers om de koplampen ben ik al lang kwijt maar voor de rest nooit problemen.
Verder prima wagen. Beetje lawaaiig en condens hebben ze wel eens last van. Beslagen ramen..
Breek me de bek niet open. Ijskrabben aan de binnenkant....Is altijd beetje jammer van Toyota dat er vaak te weinig pk's onder de kap liggen. In japan zijn ze vaak leverbaar met zwaardere motor. Ik rijd soms ook in z,n Toyota Corola station 1,6 iets nieuwer model. Zit geen gang in eerste versnelling kun je zo overslaan gebeurd niets in z,n een.Verder prima wagen. Beetje lawaaiig en condens hebben ze wel eens last van. Beslagen ramen..
Dan moet je het schuifje voor warm en koud in het midden zetten met ventileren. In de winter het niet te warm stoken en vochtige lappen van het af drogen uit de auto halen.Breek me de bek niet open. Ijskrabben aan de binnenkant....
Bedankt voor je informatie in ieder geval, bookmark die links sowieso...en dan lijkt t me beter als ik me er in ga verdiepen zodra ik geld heb haha, anders zit ik mezelf helemaal gek te maken.