Een mooie tijd voor oldschool gear & introducties!

Two505s

Nieuwkomer
Yello, mijn naam is Ed, 27, en ik heb twee TR505s.

:)

Eigenlijk ben ik bassist en drummert meestal, maar toen ik me afvroeg of dat MIDI van m'n drumcomputer nou handig was, heb ik een Volca Bass gehaald. En god, wat is dit fijn :) Nu ga ik wat meer verzamelen. Gisteren een 402 mengpaneeltje gehaald van Mackie, omdat ik geil op fijne mic preamps en een stereo mixertje nodig had. Een geweldig ding, ik gebruik elke knop en mis helemaal niks. (ok, aantal kanalen vs. footprint..)

Verder is er nu een TR626, een Kawai K1, Kawai Gmega voor mn Graphite en een hoop gitaareffecten enzo. M'n D50 staat alleen maar mooi te wezen want man ga dat maar eens editen. ;) Dus verwacht binnenkort een mini-albumpje met de TRs en Volca Bass :) ben een synth band aan het opzetten met de werktitel The New 505s. Inspiratie komt van Daft Punk, Animal Collective en Mega Man. Onder andere.

Al een tijdje lees ik hier discussies en dergelijke, het werd tijd voor kennismaking.
Wensllijstje: een Monotribe, want er zit geen triangle op de Volca, misschien eigenlijk een keys (is dat via MIDI driestemmig te spelen eigenlijk?) en over een paar maanden wellicht een MS20 mini. Kan ook niet wachten op de Keystep :)

Goed. Geniet van de mooie dag, ik ben op m'n werk met de hoeveelheid gear die in 1 tas past. Zie foto :)
(Plaatjes van de 626 misschien later!)

synths.jpg

Welkom:biertje:

Back