Hallo allemaal,
Als ik de baas van synthforum was zou ik een subforum "samplers" maken.
Ik zou zelfs in dat subforum weer een aantal subfora maken met alle merknamen.
(en natuurlijk een met de naam "overige")
Ik snap natuurlijk wel dat dat een beetje overdreven is voor hier..
Maar een subforum "samplers" lijkt me zinvol.
De samplers zijn enkele jaren in de vergetelheid geraakt en lijken de laatste tijd weer terrein te winnen in muziekland.
Naast de levende vintage community waarin sommige exemplaren (SP1200, MPC60, S950 etc) voor bedragen worden verkocht waar je een klein kutautootje van kan kopen is er nog een hoop moois te scoren voor rond de 100,-.
Daarnaast zijn er allerhande leuke programma's, OS alternatieven etc etc die ervoor zorgen dat sommige onhandelbare machines makkelijk in gebruik zijn geworden.
Volgens mij kan bundelen van deze info in een subforum een meerwaarde zijn voor synthforum.nl.
Vriendelijke groet,
Blommeke
Als ik de baas van synthforum was zou ik een subforum "samplers" maken.
Ik zou zelfs in dat subforum weer een aantal subfora maken met alle merknamen.
(en natuurlijk een met de naam "overige")
Ik snap natuurlijk wel dat dat een beetje overdreven is voor hier..
Maar een subforum "samplers" lijkt me zinvol.
De samplers zijn enkele jaren in de vergetelheid geraakt en lijken de laatste tijd weer terrein te winnen in muziekland.
Naast de levende vintage community waarin sommige exemplaren (SP1200, MPC60, S950 etc) voor bedragen worden verkocht waar je een klein kutautootje van kan kopen is er nog een hoop moois te scoren voor rond de 100,-.
Daarnaast zijn er allerhande leuke programma's, OS alternatieven etc etc die ervoor zorgen dat sommige onhandelbare machines makkelijk in gebruik zijn geworden.
Volgens mij kan bundelen van deze info in een subforum een meerwaarde zijn voor synthforum.nl.
Vriendelijke groet,
Blommeke
Last edited by a moderator: