Arv
Robot
Ik zit er trouwens zwaar aan te denken om dat stukje van Edwin in de andere media ter ogen te brengen.. Dit is gewoon belachelijkheid ten top..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Arv
Ik zit er trouwens zwaar aan te denken om dat stukje van Edwin in de andere media ter ogen te brengen.. Dit is gewoon belachelijkheid ten top..

Origineel geplaatst door olafmol
ok..je 2 mailtjes zijn natuurlijk wel heel erg vooringenomen..je geeft eigenlijk zelf al wel het antwoord op je vragen.....daarom zal hij er tot nu toe niet serieus op ingaan..echter, je hebt em wel aan het haakje, want hij bijt en reageert....probeer nu es ff wat vriendelijker en serieuser vragen te stellen, en op een open manier.....laat hem de ruimte om z'n standpunt uit te leggen.....vooral die vraag over airplay en top40 vinnik wel interessant, en ook wel hoe het werkt met artistieke verantwoordelijkheid.....

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Metallica gaat zelfs een stap verder. Zij hebben toch pas nog een band aangeklaagt die een akkoordenschema hanteerde, waarop zij naar eigen zeggen patent hebben (ik meen een E/F riff o.i.d.)?
Origineel geplaatst door Arv
wow, deze thread is wel erg lang aan het worden..: COOL
ow ja, Cyan je wilde argumenten? Check dit nieuwsbericht en linkje maar:
http://new.umusic.com/News.aspx?NewsId=182
en
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32147
Als deze grote maatschappij tot inkeer komt, dan volgt de rest?? I hope so..
)Origineel geplaatst door Arie Safari
Dit is in de praktijk zodanig genuanceerd dat er ongeveer niets van waar is, het is het absolute minimum binnen een herziening van de pricing voor "full price" cd's als test in de US waarvan we hier, als het niet slaagt, niets van zullen merken. Ik zal es kijken of ik een kloppende price breakdown van een CD van 22 Euri kan maken. Vind ze ook veel te duur maar kreeg laatst een grappig stukje onder ogen waarin de cd prijs stijging was afgezet tegen de stijging van een paar eerste levensbehoeften van de afgelopen jaar, dat was een behoorlijke eye opener, cd's stonden ver onder zaken als eieren en huurpijzen van huizen. Omdat het een hot topic speelt de perceptie ook onwijs mee in dit deel van het verhaal hoewel ik het nogmaals eens ben met dat cd's te duur zijn. 6% btw zoals op boeken, theater en andere cultuur zou ook behoorlijk schelen trouwens, dat maakt ook totaal geen sense en ligt bij de overheid.
Mbt de 1e mail, als ik op m'n werk zo'n verhaal binnen krijg is het of meteen "delete" of het vriendelijk verzoek kernachtiger te formuleren. Naast het lezen ben je nog een kwartier kwijt met eruit halen wat nou eigenlijk de vraag is en als je vervolgens inhoudelijk wil antwoorden moet je nog tien keer teruglezen en geef je het halverwege waarschijnlijk alsnog op, probeer maar. Met oog daarop en het feit dat het behoorlijk betuttelend, suggestief en aanvallend is kan ik me zijn "gefrustreerd" reactie wel voorstellen. Vergeet niet dat die kerel zit te werken. Al is het een domme baan, tis wel zijn baan en hijweetniebeter, voor hem is wat hij doet misschien wel kwaliteit. En gezien de verkoopcijfers van heel die Idols shit denken toch meer mensen dat. Tis toch echt niet zo dat de halve wereld door een 1 of andere duistere conspiracy theory naar al die crap luisterd, iedereen loopt gewoon de massa of z'n lul achterna waar op nog 1000 en 1 manier misbruik van wordt gemaakt, als je zo scherp bent om dat te zien, want de meesten die het doen zien dit niet en doen "gewoon hun werk en wat ze leuk vinden" waarschijnlijk net als beste Edwin. Kortom, denk dat je vooral met dat laatste over kwaliteit op je bek gaat.
There are the more evolved and the less evolved en denk dat we alleen maar blij mogen zijn wat more evolved te zijn en sites als het synthforum bezoeken ipv websites van Dewi enzo
Hmmm eindbetoog toch wat zweverig, ben het dan ook eens met de uitspraken over muziek=kunst="heilig"
Ik wil je verder niet aanvallen en ben zelf 's avond blij als ik op het forum wat minder "to the point" hoef te zijn dan op m'n werk maar vind de algehele discussie interessanter dan die kerel. (dus toch goed dat je ff op die site bent gaan kijken)

Origineel geplaatst door edwin jansen
"Als jullie allemaal haar single gaan downloaden, komt Dewi niet hoog in de hitlijsten te staan, en daardoor wordt de kans dat ze een album gaat maken veel kleiner"
Origineel geplaatst door olafmol
Hahahaha...mooi verhaal dit!
maargoed, ik vind het een mooi verhaal, ik ga dus nu ff snel heeeeel vaak dat nummer van deeewie downen zodat er nooit meer van die *CRAP* op de markt komt! wat mooi dat internet, democratie ten top!