Oude account gegevens gevonden!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Grouphome

Hekel aan:Muis Muzikanten
Whoehoeee ben eindelijk weer te vinden op mn originele account. Na lang zoeken en proberen heb ik Eindelijk weer mn wachtwoord gevonden. Lol

Kzal mn ander account ook nog wel gebruiken hoor (Guezzwho).

Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Of soortgelijks?

Ik niet in elk geval. Maar als er anderen zijn die hier wel mee te maken hebben, kan ik ze adviseren om de FAQ er even op na te slaan. We willen dubbele accounts namelijk voorkomen.

Als je je wachtwoord bent vergeten, klik dan op de link 'Wachtwoord vergeten'. Deze link staat op alle pagina's waarop je je wachtwoord moet invoeren.

Via deze link kom je op een pagina waar je je geregistreerde e-mailadres moet opgeven. Er wordt kort daarna een e-mail naar dat adres gestuurd, met instructies over hoe je je wachtwoord opnieuw moet instellen.

Aangezien wachtwoorden versleuteld zijn, kan je oorspronkelijke wachtwoord niet naar je toe gestuurd worden. Met de hierboven beschreven procedure krijg je de mogelijkheid een nieuw wachtwoord te kiezen.

Om dit te kunnen laten werken, moet je e-mail kunnen ontvangen op je geregistreerde e-mailadres. Bekijk je spamfilter en spamfolder als je niet binnen een paar minuten een e-mail ontvangt.

Ben je je gebruikersnaam vergeten of heb je geen toegang meer tot het e-mailadres waar je je mee geregistreerd had? Neem dan contact met ons op.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back