Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

He dank je wel Fatclap, dat filmpje Roland TR-808 + Emu e6400 is wel vet geluid,
het nadeel van 808 kick samples vind ik dat er altijd ruis in zit, welke sample dan ook.
Maar wat mis je nu eigenlijk in software wat hardware voor je gaat oplossen qua sound?
. Meer het idee van instrument. Bedoel, ik krijg ook wle bass klanken uit mijn gitaar als ik dat wil, maar een bass speelt heel anders. En dat is nog een heel beperkt voorbeeld. kwa sound niks. Ik hoop een fijnere workflow te krijgen. Ik vind dat zoeken naar geluidjes doodsaai, ik hoor vaak dingen in m;n hoofd e die moeten er dan alleen nog 'uit'![]()
. Meer het idee van instrument. Bedoel, ik krijg ook wle bass klanken uit mijn gitaar als ik dat wil, maar een bass speelt heel anders. En dat is nog een heel beperkt voorbeeld.
Ik weet dat de genres nogal uit elkaar liggen, maar de overeenkomst voor mij is dat het allen zeer groove en op diepe bassen georienteerd is. Niet iets wat de push zomaar levert. Nu ben ik ook op een knullige intro ableton versie bezig trouwens. Ik zal massive wel ngo eens checken, vroeger al eens gebruikt en die klonk wel erg dik ja.
. Moog is vrij prijzig, zijn er nog alternatieven? Voldoet de bass station aan je opvatting 'weinig menu's '? Software matig kan ik wel mee uit de voeten, maar ik beleef er gewoon geen lol aan. Zoals die perfect kick for trap video van een paar posts geleden: dat is productie werk, doe ik ook wel eens , maar is voor mijn gevoel een andere discipline.