Scooter koffert Pulstar........

Bass

Gepokt en gemazeld
Houd het nou nooit op met die Duitse :kont: ???

Wat vinden jullie hier nou van ??

Attachments

• spulstar.mp3
    364,3 KB · Bekeken: 84
3x niks.

Och ja, in dit stukje wat je ons hebt laten horen, schreeuwt ie er tenminste niet doorheen. en ja, het verkoopt nu eenmaal, daarom doen ze het coveren. Niks aan te doen, zo zit die schijt muziekindustrie tegenwoordig in mekaar (of heb ik het verkeerd, of doe ik overdreven:confused: )

Tja... noem het een verfrissende her-interpretatie.
Persoonlijk mis ik het "TECHNO! TECHNO! TECHNO!" een beetje.

:P

Geweldig album!

En ik maar denken dat die gast een of andere chick genaamd Pulsar in de koffer had gekregen. :)

Het zal niet lang meer duren voordat dit soort artiesten door een andere artiest vet gedished worden met hun eigen wapens; cover muziek.. we hadden al "fuck tiesto", nu zal "fuck scooter" ook maar eens ten toneel moeten komen.
T'is dat Garmamel smurfen haatte, want "Ik haat Scooter!" :duivels:

Re: Scooter koffert Pulstar........

Origineel geplaatst door Bass
Houd het nou nooit op met die Duitse :kont: ???

Wat vinden jullie hier nou van ??

Ik vind het een goed nummer!! Ken het orgineel gelukkig niet

tja daar noem je iemand. scooter. stel maffe duitsers met een waterstofperoxide geblondeerde helmut die beetje staat te schreeuwen en denkt stoer te zijn. kut herrie...

zeg bass, struin jij telkens de welbekende download sites af om artiesten zoals scooter te betrappen op lameness...?
mischien is dit wel het image dat scooter zich wil aanmeten, mensen zoals jij die het telkens ruk vinden besteden er dus wel degelijk aandacht aan... als je het zo'n kutmuziek vind laat het dan links liggen...
wederom is ook deze thread weer erg innoverend jongen, ga zo door! :erm:

Nee hoor,

op mn werk liggen VELE cd's en ik zag het op het hoesje staan...

Ik dacht dat Vangelis zo hoog aangeschreven stond en dat daar dan een platte house-versie van gemaakt wordt, dat kan toch eigenlijk niet ? :dubbel:

Ze hadden Weekend van Earth & Fire ook al gejat...

wederom is ook deze thread weer erg innoverend jongen, ga zo door!

Jij moet moderator worden...lekker

:smeris: spelen..;) :D

BRRRRR!!

Eigenlijk is deze thread (met alle respect) 'a fucking waste of filespace'.
Die kloters van SCOOTER zijn gewoon...... &^#%#&^@%#&^@#%#%%%%!!!!!

Dat is mijn mening en daar moet je het maar mee doen!!!

:kont:

Eric

Ikke vind het als Vangelis-fan-achtig iemand wel degelijk interessant te weten wat er met z'n werk gebeurt.
En ja, ik erger me graag, dus ik vind dit soort threads best aardig om de dag mee door te komen.
En 't is toch on-topic op dit forum?

Snap 't :smeris: gedoe hier niet zo... je *hoeft* toch niet te reageren?

Origineel geplaatst door Hanz
Snap 't :smeris: gedoe hier niet zo... je *hoeft* toch niet te reageren?

Uhm, ooit gehoord van ironie, sarcasme? Dat zijn vormen van humor! Maar goed ben niet altijd even grappig ben ik bang!
Hehehehehehe!

;)

Eric

Scooter is altijd nog minder erg dan die waterscooter. Desalnietteplus is het niet mij ding.

Heb wel medelijden met die arme duitsers die het maar moeten aanhoren. En ze hebben het al zo zwaar.
Twee woorden:
Modern Talking

Kijk! Dan hebben we het ergens over!

Sinds die Delta Loyd reclame (hip hop crew krijgt bezoek van twee ongelofelijke duitsers met hun 'low rider' én Modern Talking op hun soundsystem!) zijn die jongens weer HELEMAAL back!

Eric

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Hé! Geen kwaad woord over de Siegfried und Roy van de Duitse muziek.

[CYNIC MODE]
Kunnen we dan ff een witte tijger regelen die Scooter
in z'n nek kan bijten :D
[/CYNIC MODE]

Anyway, ik vind Scooter's muziek ook maar niets, maar geiriteerd word ik
hier niet over... lach er altijd maar een beetje om... da's ook een prestatie
van de artiest! Scooter's MC-ing is natuurlijk erg gaaf om af en toe ff na te
doen in een volledig ongerelateerde situatie... inclusief Duits accent natuurlijk.
In die zin heeft Scooter vaak genoeg voor een hoop lol gezorgd gedurende
lange comp sessies in de studio! Als je 10 tracks hebt gecompt, en er nog
20 moet... dan komt "Get ze rocketlaaaancher yaaaaah!" wel eens gelegen :D

Las laatst een artikel uit iemands blog, en dat gaf me toch weer een andere
kijk op de zaak. Scooter is inderdaad een hitfabriek, en persoonlijk vind ik dat
ze daar heus wel wat credit voor mogen krijgen!

Hier is de link naar het artikel.

Mvg.

CoolRunning

Even offtopic:

roy_tigger.gif

On topic:

Kent iemand de Hipnosis uitvoering van Pulstar? En wat is daar dan jullie mening over?

'k Heb ook eens even geluisterd ... is zo a-Vangelis als wat. De grootmeester heeft een hekel aan muziek om de commercie (dit is juist om de commercie gemaakt), Vangelis eert de spontaniteit van het moment (hier is alles gesequenced).

Moest Vangelis al in een graf liggen (wat gelukkig nog niet het geval is), hij zou zich er in omdraaien.

Met andere woorden: voor mij is dit :r :kont: ;{ :Z :bekdicht:

:doei:

Ssssssssssssssssssssja...... eigenlijk wilde ik er geen post aan verspillen, maar goed.
Die versie van Ben Liebrand vonnik nog wel leuk.
Maar een (oud) nummer van Scooter opzetten om ff een keer te lachen is wel grappig (heeeel soms!).
Al vind ik het fragment dat geplaatst is eigenlijk wel 'te goed' om van Scooter te zijn.. :confused:
Maar goed.....

:r

Back